DenimDemon Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk meg nytt hk her om dagen på garantien, men når jeg skal slå på dataen nå går det bare i en evig runde. Logoer og sjekking går greit til jeg kommer til en skjerm hvor jeg må velge mellom å starte windows på vanlig måte, sikker måte, sikker måte m/nettverksalt. osv.. men når den skal laste windows restarter den seg bare. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er cpu-vifta ordentlig tilkoblet? Er cpuen varm? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det samme modell og merke som det forrige hovedkortet? Kan være noe driver kluss, er som oftest lurest å reinstallere windows ved bytte av hovedkort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det samme modell og merke som det forrige hovedkortet? Kan være noe driver kluss, er som oftest lurest å reinstallere windows ved bytte av hovedkort Selv om hovedkortene skal være identiske, så bør windows legges inn på nytt uansett. For ei stund tilbake ble et hovedkort ødelagt her i huset, og jeg byttet det ut med et tilsynelatende identisk, men windows ville ikke fungére uten reinnstallasjon. Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Helt sikkert windows som må reinstalleres. Etter at jeg fikset ting i bios igår fikk jeg dataen til å komme til det punktet der jeg mangler bot-enhet, noe jeg selvfølgelig glemte hjemme da jeg flyttet for en måned siden... skal prøve å reinstallere windows, så får vi se.. takktakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå