ATI vs GeForce Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hallo. Jeg har for en stund siden sendt inn mitt Gainward 6600GT kort. Det var en feil med det, en rar lyd i det men ellers funket det greit. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307193&view=detailed Så skulle jeg få et nytt et.Men de var fri for det så jeg fikk et slikt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL Er det siste bedre, dårligere eller bedre. Og hvordan klokker man det? Og jeg merker en liten feil på noen spill jeg har. På Farcry og BF2(demo) er det helt svart rundt kjøretøy og noen bygninger. Inni og utfor hus er brightnessen helt på hundre. Så skarpt lys at jeg får vondt i øya. Dette skjedde på det første og også på XFX kortet. Hva er årsaken? Er det PC`n min som er generelt for dålig? AMD Athlon 1800+ 1,6 ghz, 756mb SD-DDR ram, K7T Turbo 2 MSI... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 de er veldig like i ytelse. grunnen til at du får litt rare bilder er enten fordi du har gamle drivere, eller ikke nyeste patch til spillene. hadde samme problemet med farcry selv. lastet ned 1.3 patchen Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jaha...Har ingen gamle drivere ihvertfall, har disse som fulgt med. Endret 1. september 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jaha...Slikt ser det ut: Hmm ikke bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jaha...Har ingen gamle drivere ihvertfall, har disse som fulgt med. ja.. det er mulig at de er gamle! gå inn på www.nvidia.com og last ned de nyeste du. husk å slette de gamle før du installer de nye Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 De som kom med var 66.81. Så innstallerte jeg 77.89 men ingen virkning. Også har jeg denne sylskarpe lyset på vegger og på hus i farcry...Åhh!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 har du lastet ned patchen? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hvor finner jeg den. Bare sider man må betale for å være medlem... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 www.3dgames.com eller på farcrys hjemme side Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hva med BF2 da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 siden det er demo, regner jeg med at du ikke kan oppgradere den Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Har fikset problemet nå. Men hvordan klokker man dette kortet? Trenger jeg et spesielt programm? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hvordan fikset du problemet, var det bare patchen? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Nei. Grafikken stod på high. Greier å kjøre det på fullt uten problem(nå prater jeg om Farcry) Men når jeg kjører det på high så kommer disse problemene! Samme prob med BF2. Men visst jeg stiller det til medium så går dette bort. Lurer på hva det kan være? Endret 2. september 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 merkelig, kan være noe som ikke passer helt sammen, kanskje fastwrites (eller hvordan det nå skrives) du har DirectX 9.0c, lagt inn drivere for Hk, og lagt inn den nyeste patchen? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nei ingen patch men det skal være unødvendig. Tror heller det er resten av hardwaren som begynner og bli gammel. AMD Athlon 1,6 MSI K7T Turbo 2, 756 MB SD-RAM... Endret 3. september 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 om det er gammelt skal ikke ha noe annet å si enn på ytelsen, (untatt hvis det er skjermkortet, noe det ikke er) det hadde vært artig om det prøvde å legge inn patchen, bare for å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå