Gå til innhold

ferdig eller bygga?

Gullars

Anbefalte innlegg

såg på dette tilbodet frå psdata: http://www.psdata.no/showpakke.asp?id=&sku...5F%5Fjuni%2Egif

(lang url...)

var jo best i test i juni. er det utdatert? bror min skal ha. lurer på om det er like griet å kjøpa ferdig frå psdata som å bygga sjølv? prisen er vel ikkje så verst? kan eg få ein like god/betre pc billegare? forslag? andre ferdig-pc'ar til ca. samme pris som er betre? max. pris 11000. Byggjer heller sjølv viss det er mykje å spara

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner kjøpte denne pc'en. Hans første PC. Eneste jeg ba PS-data bytte på den var skjermkortet til MSI G4 4200. Ellers kan man jo bytte skjermen til en 19''. Du kan også bytte farge på kabinettet.

Han får ca 9200 i 3dmark (ikke overklokket).

Et minus er at viftene som er satt inn bråker en del.

Greit kjøp hvis han skal ha alt nytt, hvis ikke burde du bygge. (Kanskje du har noen deler liggende). Tror ikke du sparer så veldig mye på å bygge (som sagt hvis han må kjøpe alt nytt).

Dersom han ikke er av typen som liker å hevde seg med å ha det siste og beste, er dette et meget fornufig kjøp. Tror ikke han blir noe mer lykkelig av å få over 10000 i 3dmark (bare blakkere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...