Feh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk min asus a6v i går, og det første jeg gjorde var å formatere disken for å legge inn min egen, engelske xp (hater norsk versjon av xp). Problemet begynnte med en gang, jeg kan installere driverne og alt ser fint ut, men fortsatt har jeg 1 stk. PCI greie i hardware manager som det står det stort spørsmåltegn på, pluss at i Sound & Audio devices menyen i kontroll panelet finnes det ingen devices... Det funket før jeg formaterte. En annen ting er at en del utilities fra asus cden som fulgte med ikke vil installere fordi jeg har engelsk xp, og de installasjons greiene er på norsk... pffffft... hjelp! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Last ned drivere herfra........... http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har det, samme som fulgte med cden, men de jeg ikke far installert er UAA driverne. Hva brukes de til? Er pga noe språk greier som ikke er riktig. Kanskje jeg skal skifte fra norsk til engelsk og se om det hjelper? edit: fikk installert UAA greiene, men det hjalp ikke en dritt, fortsatt så funker ikke line out. Eneste som de gjorde var å enable noe sånn derre voice recording greier. Endret 1. september 2005 av Feh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Problem solved. Måtte først avinstallere audio driverne, skifte språk til engelsk, så installere UAA driverne, og så audio driverne... omfg (mod kan få stenge tråden) Endret 1. september 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå