DezTruckTor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Endelig har HD blitt lansert i Norge. Fortsatt bare en kanal (C More HD), men det blir nok flere etterhvert. Hva synes dere om HD? Jeg har dessverre ikke fått testet ut denne nye kanalen, siden jeg for øyeblikket bare har canal plus family. Kan man motta de nye signalene med den samme gamle boksen som man mottar de vanlige signalene med? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du må nok ha en ny paraboltuner som støtter HD, ja samt en HD-Redy LCD/Plastma TV. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Du må nok ha en ny paraboltuner som støtter HD, ja samt en HD-Redy LCD/Plastma TV. Hvor får man tak i en slik tuner? Kan man få med en slik tuner i en pakke med canal pluss? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det vil komme ut for salg veldig snart, (da snakker jeg om Elkjop, Expert, Siba, Lefdal o.l). Om det går an å skaffe dette på en annen måte vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) FOrce-tuneren er vel HD klar (den grundigen fra canalDigital med 80 gb harddisk ++). Selges på elektroforretninger. Edt: skriveleif: CANALdgital ikke ANALdigital Endret 1. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Et annet alternativ er å skaffe seg en dreambox, koble den til et nettverk for så å streame ukomprimert til pcn, er ikke altfor dumt med Dell 2405 skjerm heller da denne har en oppløsning på 1920x1200 og C+ sender i 1920x1080 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Et annet alternativ er å skaffe seg en dreambox, koble den til et nettverk for så å streame ukomprimert til pcn, er ikke altfor dumt med Dell 2405 skjerm heller da denne har en oppløsning på 1920x1200 og C+ sender i 1920x1080 Dette fortutsier at du allerede må være kunde hos Canal Digital for at denne boksen skal fungere? Høres interesant. Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du må ha C+ abb. ja. Legger med et bilde for å vise forskjell når det gjelder oppløsning og kvalitet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hups, *Dobbel* Endret 3. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hva slags ADSL linje er det å anbefale da. Har lyst på en slik boks uten at jeg må montere en parabol? Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du må nok uansett ha en parabol Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hva slags ADSL linje er det å anbefale da. Har lyst på en slik boks uten at jeg må montere en parabol? Med ADSL2 har du akkurat nok båndbredde for å kunne ta in HD i full kvalitet. Men tviler på at noen tilbyr dette akkurat nå. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Et annet alternativ er å skaffe seg en dreambox, koble den til et nettverk for så å streame ukomprimert til pcn, er ikke altfor dumt med Dell 2405 skjerm heller da denne har en oppløsning på 1920x1200 og C+ sender i 1920x1080 Er det ikke mye greiere å streame komprimert (20-30 mbit) enn ukomprimert HD som vel er noe rundt 1.5 mbit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå