Jens Hansen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nikon har lansert to nye kameraer med innebygd Wi-Fi med trådløs overføring av bilder direkte fra minnekortet til en datamaskin. Dette er Nikons første kompaktkameraer med denne funksjonen. De har tidligere hatt det på noen profesjonelle speilreflekskameraer. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vurderer sterkt aa kjope ett R2!! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vurderer sterkt aa kjope ett R2!! 5607281[/snapback] R2? Du mener vel P2? Jeg har også lurt litt på det til kona men jeg liker ikke at man ikke kan eksponere manuelt. (se gjennom hullet når en tar bilder) Vet jeg maser om dette men å ta bilder i solskinn uten å se noe på skjermen har jeg ikke lyst til. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Finnes det undervannshus til P1? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Finnes det undervannshus til P1? 6431555[/snapback] Ja, men ikke fra Nikon. Derimot finnes det undervannshus fra anerkjente produsenter som Fantasea og Ikelite. Eneste problemet er at de sannsynligvis er vanskelige å finne i Norge. Her er en link til FantaSeas hus: http://www.fantasea.com/email/fp1_press_release_done.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg