Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 mamoz jeg tenkte jeg skulle ha en pc jeg kunne bruke til både spill og studietid, er dette en dugende maskin for dette, eller er kanskje dette en bedre maskin?:Komplett.no Jeg er selvsagt også åpen for bedre forslag, det som er viktig for meg er at jeg kan bruke maskinen til spill i tillegg til studere, derfor er jo skjermkortet ganske vesentlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Asusen har ikke eget grafikkort. Go 6200 er den nye teknologien til Intel når det gjelder delt skjermminne! Acer laptopen har jo et bedre skjermkort da. Ellers så finnes det jo noen andre Asuser på komplett, med lignende skjermkort. Noe stort bedre enn X700 64mb får du ikke til den prisen..! Endret 1. september 2005 av >Jonas< Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Både Asus og Acer lager meget gode PC`er. Når jeg ser hva du får for pengene, så er Acer absolutt det beste valget. Ikke minst om du skal spille litt. Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) takk for hjelpen, hvis jeg går opp noen kroner, som feks til 13k, vet dere om noen pc med bedre grafikk-kort da? Og ville den acer maskina jeg viste til i hovedinnlegget kunne spille bf2? er denne pc'n et bra tilbud? Endret 1. september 2005 av Ogorskli Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Asusen har ikke eget grafikkort. Go 6200 er den nye teknologien til Intel når det gjelder delt skjermminne! Acer laptopen har jo et bedre skjermkort da. Ellers så finnes det jo noen andre Asuser på komplett, med lignende skjermkort. Noe stort bedre enn X700 64mb får du ikke til den prisen..! Nå er det ikke akkurat Intel da, men heller nVidia, og minnet blir delt på en annen måte enn "vanlig" delt minne, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) ville den acer maskina jeg viste til i hovedinnlegget kunne spille bf2? er denne pc'n et bra tilbud? Endret 1. september 2005 av Ogorskli Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) og denne, er denne et godt tilbud? Endret 1. september 2005 av Ogorskli Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den andre du linker til som er fra Dafiks vil fungere bra til BF2. Den andre fra mamoz vet jeg ikke. Står ikke mye info der. Og et lite tips, rediger heller innlegget istedenfor å dobbelposte. Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Den andre du linker til som er fra Dafiks vil fungere bra til BF2. Den andre fra mamoz vet jeg ikke. Står ikke mye info der. Og et lite tips, rediger heller innlegget istedenfor å dobbelposte. beklager, takk for info Eulogy, hvor mange mb er det til skjermkortet på den fra dafiks? Skjønner meg lite på det som står der, har ikke så veldi greie på data. Er den billig? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er bare å bruke øya og lese det. Skjermkortet er X700 med 256MB, noe som er blant det beste du får til bærbare idag. Jeg syns den gir mye for pengene. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 http://www.mamoz.no/produkt/A6742VUP%2FNOR...4WXGA,_ATI.html Denne er også meget rå. Mye for pengene der. Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 ok, Samcki, hvilken mener du gir mest for pengene da? Den fra dafiks eller den du viser til? Er det en spillemaskin? Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg sitter på en Acer Aspire 1694WLMi, og tror at jeg har gjort et godt kjøp... MPX for ca 13,5. Sjekk ut den. Lenke til kommentar
Ogorskli Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg sitter på en Acer Aspire 1694WLMi, og tror at jeg har gjort et godt kjøp... MPX for ca 13,5. Sjekk ut den. den virket god Trygvan, uten at det betyr noe sagt fra meg, men den hadde mye minne, greit skjermkort, stor harddiskplass, rask prosessor. Hvilken tror du er best spillemessig av denne og den fra dafiks? Er det forresten bare meg som ikke kommer inn på dafiks lenger? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Acer Travelmate 3212WXMi ser ut som en veldig bra pc. Denme har kraft (Pentium M 1.73 GHz og ATI MR X700), samtidig som den er veldig portabel (14.1" WXGA-skjerm). Prisen er ikke til å klage på heller på en såpass pc med en ok størrelse, kr 11.529,- Det finnes også tilsvarende pc med glossy-skjerm som heter Acer Aspire 5500. Er litt usikker på om det er noen endringer utover det på Aspiren. Har ingen personlige erfaringer med denne, vet heller ingenting om varme/viftestøy, men batteritiden skal visst ligge på litt over 3 timer! Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Enda billigere her! Nr 2 nedenfra!! Endret 1. september 2005 av PepsiMax Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Enda billigere her! Nr 2 nedenfra!! Det har du sannelig rett i. Billig! Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den på shg.no er med danskt tastatur ellers kan jeg legge til at Acer Tm 3212wxmi er en smooth maskin som takler de fleste nyere spill med glans! Med noen små inngrep blir den enda raskere, bytt harddisk og kjøp 1gig ram og du har en konge pc som er i katagorien bærbar og ikke slepbar. Bærbart har for meg også noe med størrelse og ikke bare vekt å gjøre.....f.eks 17" skjerm er liksom ikke veldig bærbart, mer slepbart Hvis du går for 3212 så har jeg et eksemplar tilgjengelig, men bare hvis du vil gi den et trygt hjem med masse kjærleik! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Den på shg.no er med danskt tastatur ellers kan jeg legge til at Acer Tm 3212wxmi er en smooth maskin som takler de fleste nyere spill med glans! Med noen små inngrep blir den enda raskere, bytt harddisk og kjøp 1gig ram og du har en konge pc som er i katagorien bærbar og ikke slepbar. Bærbart har for meg også noe med størrelse og ikke bare vekt å gjøre.....f.eks 17" skjerm er liksom ikke veldig bærbart, mer slepbart Hvis du går for 3212 så har jeg et eksemplar tilgjengelig, men bare hvis du vil gi den et trygt hjem med masse kjærleik! Dansk tastatur er det minste problem da. Kun Æ og Ø som har bytta plass. Sett inn en gig ram, bytt til 7200rpm harddisk og selg cpuen og kjøpe en 1.6 eller 1.7/400fsb med pinmod så har man en super pc! Hvor mye selger du 3212 for du da? Er den ny? Forresten salg er ikke lov på forumet, ta det i pm. Endret 1. september 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå