Gå til innhold

Problemer med USB- enheter

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem je ikke klarer å finne løsning på noen steder.

Har kjøpt meg nytt hovedkort, prosessor og ram (oppgraderingspakke fra komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302020&cks=PRL ) noe som i utgangspunktet fungerte utmerket.

Problemene startet da jeg skulle koble en kortleser og en bracket med ekstra usb porter til hovedkortets interne usb porter. Det som skjer er at maskinen starter opp tilsynelatende uten problemer, men etter skjærmbildet hvor man går inn i bios blir skjermen sort og maskinen strarter ikke Windows (Windows XP SP2). Her kommer det merkelige; hvis jeg så restarter maskinen så får jeg opp skærmbildet hvor jeg kan velge å starte maskinen i "safe mode" eller "normal mode", hvis jeg her velger å starte opp i NORMALT modus, så starter Windows og alt fungerer flott. Inkludert de tilkoblede usb enhetene. Hvis jeg nå starter maskinen på nytt en gang til, sort skjerm. Jeg skjønner ingen ting.

Jeg sendte inn pakken til komplett fordi de mente det var feil på det, fikk tilbake et helt nytt hovedkort og de andre delene ble testet uten feil, men problemene fortsetter

Håper forklaringen var god nok, noen som har noe som helst peilling på hva som er galt?

Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...