phnx85 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg bestilte noen deler til en kompis fra Komplett, men så viste det seg at han ikke hadde behov for de alikevell. Så jeg brukte angrefristen på de. Jeg skrev ut de skjemaene som jeg fikk på mail fra Komplett og stakk ned på postkontoret, forventet å betale retur portoen. De på posten sa at for å kunne sende tilbake pakken så måtte jeg hente ut pakken og betale oppkravet før jeg kunne sende den tilbake. Siden Komplett sa at jeg kunne sende pakken tilbake uten å hente den ut, og kun betale retur porto, var det uaktuelt. Det eneste posten da kunne gjøre var å legge angrefrist skjemaene med pakken og returnere den, akkurat slik som hvis jeg ikke hadde hentet ut pakken innen fristen på 14 dager. Det som da vil skje er at jeg får et straffe gebyr hos Komplett på 3-400,- siden de tror at jeg ikke hentet ut pakken. Så jeg tok en telefon til Komplett. På retur avdelingen sa de at posten var udugelige og at enten kom jeg til å ikke få noe regning eller få en regning med "straffe gebyr". Hvis jeg fikk regning på 3-400,- skulle jeg bare ringe retur avdelingen så skulle de slette den regningen. Det må jeg si er topp service av Komplett Endret 2. september 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå