Gå til innhold

Filserver eller ekstern harddisk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg vurderer å sette opp en filserver, men som fattig student og sidan eg allerede har ei brukbar datamaskin (Netshop 1557 laptop) må det bli billeg som muleg.

Her er det eg hadde tenkt..

Kan eg kjøpe eit vanlig kabinett, montere harddiskane der, kople dei til strømforsyninga, montere en USB hub i kabinettet og kople harddiskane til denne ved hjelp av en IDE til USB omformar (Link) som igjen koplar harddiskane til laptopen.

Fordelar:

+ Ein slepp masse lause ledningar.

+ Felles straumforsyning til harddiskane.

+ Kan oppgraderast seinare til ei vanleg datamaskin/filserver med CPU, hovedkort etc.

Negative ting:

- Mindre "bærbart, vanskeligare å flytte på data mellom to maskiner.

- Kostar meir.

- Tar meir plass.

- Må kjøpe dyr omformar for kvar harddisk (350,-) som kunne blitt brukt på CPU, minne etc.

Andre ting?

Er ei slik løysing ein mulighet? :hmm:

Eg har lite lyst på vanlige eksterne harddiskar, då eg har to WD 120GB harddiskar i ICYBox kabinett (Link) som eg er blitt rimelig lei av. Straumforsyninga på eine er kaputt, og leverar ikkje nok straum til å holde harddisken stabil (skrur seg av og på). Noko som har gjort til at harddisken ikkje vil dukke opp i windows lenger, fordi den visstnok ikkje inneheld noko partisjonsinformasjon lenger. :hrm:

Kabinetta tåler lite og fleire av skruane som holder den saman har knekt av (eg har frakta litt på dei då eg var i militæret, fly etc. so det er kanskje eg som har skyld i dette menmen).

Håpar dokke har nokre synspunkt på dette!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...