night_mare Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei! Har lett litt etter drivere til usb 2.0 til mitt hovedkort... (litt gammelt osv) Lurte på om det i det hele tatt er mulig å få på mitt ms6561(i følge cpu-z) hovedkort? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har googlet litt, og det eneste jeg fant om det, var "4 USB ports", og ingen plasser sto det noe om USB 2.0 Tror rett å slett det kortet er så gammelt, at det ikke har USB 2.0, så hvis du vil ha det, tror jeg du må kjøpe et slikt:http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=150865, eller lignende... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bare for å nevne det; hvis du bruker Windows XP, må du ha (minst) service pack 1 installert for at USB 2.0 skal virke. Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 har xp da... men tror ikke jeg gidder å kjøpe meg "pci-usb-port-kort" venter heller på ny pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå