SiR0 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Her er årets sommerbilde Vi har nå trukket vinnerne av årets sommerkonkurranse. To amatørfotografer har med kameratelefonene sine klart å knipse bildene som til slutt gikk av med seieren, blant de over 120 bildene som ble sendt inn. Vinnerbildene ser du her. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fine bilder. Gratulerer til vinnerne. Stemte for øvrig på vinneren. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Artig ting. Folkene som vant hadde gode mobilkameratelefoner selv. Jaja, da kan de kanskje selge dem til noen andre eller noe slikt. Gratulerer i alle fall. Det var verdige vinnere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Får bare gratulere vinnerne da Synd ikke bildet mitt strakk til. Ganske søte gjess om jeg må si det selv. Gleder meg allerede til sommerbildekonkurranse neste år. Flere megapiksler, optisk zoom, ordentlig blitz, osv. osv. Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fine bilder og mye sommerstemning! Digg å tenke tilbake på sommern nå når det (selvsagt) regner så mye i Bergen for tiden... Fint vinnerbilde, men det beste er (gjett hvem som tok det ) bildet av han som spiser pølse i brød med marshmallows! Bildet: http://amobil.no/artikkelbilder/11.08_4792629143.jpg EDIT: Synes bildekonkurransen var en god ide, og foreslår herved "Julegavebildekonkurranse" Endret 2. september 2005 av OperaUser Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fine bilder, ja. Gratulerer til vinnerne. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Får bare gratulere vinnerne da Synd ikke bildet mitt strakk til. Ganske søte gjess om jeg må si det selv. Gleder meg allerede til sommerbildekonkurranse neste år. Flere megapiksler, optisk zoom, ordentlig blitz, osv. osv. Var det du som tok det bildet? Heh, stilig! Håpet det skulle vinne, jeg Tok mange bilder av fugler på Island og i Oslo-marka, men glemte å sende inn til konkurransen, så stemte på fuglebildet for å veie opp Jeje, mange fine bilder som vitner om en fin sommer Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var det du som tok det bildet? Hvor mange faste besøkere av Amobil heter Are og har 7610? Flott at du heiet på meg. Her er noen andre gakker. Så Amobil, planer om en lignende konkurranse med vinterbilde? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Vi var kjempefornøyde med innsatsen i denne omgang, så jeg tror absolutt vi kunne fått til en lignende greie senere i år. Morsomt når leserne også kan være med å forme siden! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Var det du som tok det bildet? Hvor mange faste besøkere av Amobil heter Are og har 7610? Flott at du heiet på meg. Her er noen andre gakker. Så Amobil, planer om en lignende konkurranse med vinterbilde? Klart det finnes, Are, klart det finnes :!: Lot faktisk ikke merke til det.. Om det blir noen julekonkurranse skal jeg delta Hm.. Hadde vært tøft om det var en da jeg fikk gitar, da hadde jeg fått med et skikkelig stor gliiiiiis også Beste julegaven ever Men stå på folkens, konkurranser liker vi Væfall jeg Kjempefine gakkgakker, Are Lenke til kommentar
KrPek Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hei Det var utrolig hyggelig å se bildet mitt på forsiden kåret som årets sommerbilde. Jeg er fortsatt glad og stolt av dette. Det ble tatt bare for å sende det til min venn som sommer-mms, men det lyktes desverre ikke. Så var det istede mms til amobil.no noen dager senere. Selve stedet der bilde er tatt kan anbefales på det sterkeste - det ligger bak campingplassen i Lyseboten, nesten gjemt bak muren/gjerdet. Vi har ikke funnet mer urealistisk sted på hele Vestlandet i år. Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har stemt på dette bildet, og redaksjonen for å organisere konkurransen, nå datteren min (18) venter utålmodig på ny mobil (hun måtte få den snart uansett) mvh Krzysztof Pekala. Endret 5. september 2005 av KrPek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg