brrah Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hallois folkens! Er på jakt etter en ny mobil og dette er det jeg trenger: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei, men stort pluss om den har det!! -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email Klient: Nei -Spill: Ja Form: -Klapp, vanlig -har ingen verdens ting å si -Vekt: <--1kg -Antenne: helst ikke -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Samma. -Kamera: helst over 1 megapixel -Videokamera: Ja -Symbian: Helst -Triband: Samma -Infrarød port: samma -Bluetooth: samma -Minne: Samma -Minnekort?: Ja -Polyfoniske ringetoner:samma -MP3: Ja -Radio:Kult hvis den har det -3g(UMTS): Ikke en nødvendighet -Wlan: nei - Mulighet for GPS: hadde vært kult -Batterilevetid: over 2 dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing, spilling, hører på mp3, ta bilder Tusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Samme kjedelige svaret som de fleste får, men K750i gir deg nok mest for pengene. Koster nå rundt 3150 på Komplett.no Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg veit, den klarer alle mine krav, men hvis det finnes en mobil med et annet minnekort enn de svindyre memory sitck greiene ville det vært bra! Hvis det finnes noen fine alternativer med f. eks SD eller MMC minnekort, rop ut!! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 6270 kommer snart, skal være nokias nye musikkmobil. Og Qtek 8300 skal jo være musikkmobil Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva med W800i? Der får du med minnekort på 512, noe som koster ekstra på K750i, slik at prisen blir den samme Eller 6230i, som foreslått tidligere Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Samsung Z500, men er 300 lakser dyrere enn max prisen. https://prisguiden.no/produkt/35384 Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Motorola mpx220 har mp3, den er i tillegg billig og pen å se på! Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 k700i er kanskje et bra valg men den har ikke så bra minne Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 w800, k750 eller 6230i. Begge med minnekort. k700 mangler minnekort, og er dermed uegnet for mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå