Clone baby Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Huff, skal legge inn programmer igjennom yast, men når jeg skal installere det så kommer det opp att jeg må ha cd 1 av suse for att den skal forstette, problemet er att jeg ikke har suse cd 1 eller brenner til og brenne det ut. Hvorfor trenger jeg cd1 av suse først nå og ikke de 100 andre gangene jeg har brukt yast til og installere progs med? Lenke til kommentar
smh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gå inn i yast, og velg yast sources. Deaktiver C, og aktiver ftp. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Gå inn i yast, og velg yast sources. Deaktiver C, og aktiver ftp. er i norsk yast, og finner ingen som har sources i Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser at du har SUSE 9.2. SUSE 9.3 er ute for gratis nedlasting: http://www.novell.com/products/linuxprofes...val.html#europe Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Ser at du har SUSE 9.2. SUSE 9.3 er ute for gratis nedlasting: http://www.novell.com/products/linuxprofes...val.html#europe Kan jeg oppdatere 9.2->9.3? eller må jeg ta en total ny installasjon? Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 bare lurer på en ting, siden du sier at Suse 9.3 pro er gratis; dette gjelder vel bare eval-versjonen? Og hva er egentlig forskjellen på eval-versjonen, og den orginale pro versjonen som jeg trodde kostet penger? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Og hva er egentlig forskjellen på eval-versjonen, og den orginale pro versjonen som jeg trodde kostet penger? Så vidt jeg vet er det ingen forskjell, utenom at du ikke får ting som support. Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 okey, så jeg får forstatt program-oppdateringer osv? og ikkeno 30dagers "trial"? Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Gå inn i yast, og velg yast sources. Deaktiver C, og aktiver ftp. er i norsk yast, og finner ingen som har sources i Du kan velge Endre installasjonskilde under Programvare i Yast. Du deaktiverer CD og legger til ein FTP som installasjonskilde. F.eks: servernavn: mirror.tv2.dk Katalog på server: /pub/linux/suse/suse/i386/9.2/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå