hølands_gutt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) jeg lurer på om dette er verdt det! spec: AMDXP 2000+ 1,67 ghz, geil 512 mb ram, audigy 2 zs, 9800 pro =xt, big tower også 200 gb western digital se han skal få med en 19 tommers skjerm! selger den fordi jeg har lyst på en sterkere og bedre pc! det jeg lurte på skal jeg ta budet og selge den? eller skal jeg selge den billigere? kabinettet er modda for 2000 kr, jeg har hatt chieftecen ganske lenge derfor var den så dyr YES!!!!! min nummer 300 innlegg! Endret 1. september 2005 av hølands_gutt Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sett at det er en brukt 19" CRT skjerm, vil jeg si at det er en ganske god pris for deg, for å si det slik. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hva heter skjermen?? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 denne : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26709 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 vil si du får GOD pris for den HW... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 hehe ja for si det! men jeg har sett folk selger bedre pc og med flat-skjerm for samme pris! så jeg skal ringe denne fyren til mandag og spørre om han kan komme innom og se på pcen! dessuten fikk jeg skjermen av jobben til stefaren min helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå