Gå til innhold

2 høytalersett til datan.. drøm eller virkelighet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har funnet ett nytt sett som jeg har litt lyst på..

dette..

det virker jo bra for meg det.. noen som vet noe spesielt om det..

jeg går etter bass når jeg bestemmer høytalere, er det noe og satse på det her da??

det anlegget er perfekt for deg.

har brumlende god bass og faktisk ganske så pen lyd i høyttalerne også til at det er et pc anlegg og i forhold til pris. jeg vil strekke det så langt og si at det er det beste pc anlegget du kan få for den prisen.

har selv hatt forgjengeren og var meget fornøyd med det. eneste minuset var at bassen var litt overdreven til tider, men i ditt tilfellet så blir vel det mere et pluss! :D

Lenke til kommentar
har funnet ett nytt sett som jeg har litt lyst på..

dette..

det virker jo bra for meg det.. noen som vet noe spesielt om det..

jeg går etter bass når jeg bestemmer høytalere, er det noe og satse på det her da??

det anlegget er perfekt for deg.

har brumlende god bass og faktisk ganske så pen lyd i høyttalerne også til at det er et pc anlegg og i forhold til pris. jeg vil strekke det så langt og si at det er det beste pc anlegget du kan få for den prisen.

har selv hatt forgjengeren og var meget fornøyd med det. eneste minuset var at bassen var litt overdreven til tider, men i ditt tilfellet så blir vel det mere et pluss! :D

for meg er det ikke noe som heter overdrevet med bass.. :p

Lenke til kommentar

For 2.1 høyttalere kan du bruke et hvilket som helst lydkort så lenge det er minst stereo. M.a.o. hvilket som helst lydkort siden det ikke blir produsert og solgt mono-lydkort lengre.

Btw: 2.1 er jo litt feil egentlig. I f.eks. 5.1 er subben en egen kanal uavhengig av de andre, mens på 2.1 så blir subben tatt fra de to andre kanalene, dermed egentlig bare 2 (stedenfor 2.1).

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...