DJ-Sonic Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 hei hei :smile: endelig er siden min oppe , nå kan dere ta en titt på den og si hva dere synest , jeg ikke ferdig med den ennå men den kommer seg,hittil så har jeg brukt 14 dager på den. Si deres meninger , får håpe den er verd en femmer da hehe http://djsonic.dhs.org:8000 Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg vet ikke hva jeg skal si.... Ikke noe bra side synest nå jeg... Start helt på ny igjen å se om du klarer å lage noe bedre. Beklager at jeg sier dette.. [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-11 01:14 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 tja, du hadde noen skrivefeil, men ellers helt ok Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Likte paintjobben på den grønne saken! Ellers så søg siden! Lenke til kommentar
goose Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 elendelig side! kom til http://www.kjartis.com å litt hjelp til design! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 01:45, Killer_DT skrev:Likte paintjobben på den grønne saken! Ellers så søg siden! eh ! vilken grønn sak ?? Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 har ett tips bytt bakgrunn :smile: Lenke til kommentar
White_Panther Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Inholdet på siden er forsåvidt bra, men du kunne har brukt litt mere tid på design av siden... Hved hjelp av tables blir siden mye mer ryddig... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei! Kan begynne med å si at jeg ikke kan noe om det å lage nettsider, men derimot mer om design. Designmessig er siden rett og slett gyselig. Fy! Bakgrunnen er håpløs. Det samme er blinkende tekst. Fargevalget er heller ikke helt på topp. En bakgrunn skal ikke ta oppmerksomheten fra det essensielle på siden. Din gjør det. Du har skrevet litt om deg selv. Nevner bare at «hvem» på engelsk skrives «who» og ikke «hwo». :wink: Dessuten har du endel skirveleifer. Nå kan det bare gå en vei med siden din og det er oppover. For den er på bånn. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Beklager å si det men dette må rett og slett være den sørgligste siden jeg har åpnet i år.... Fargevalget ditt var så forvirrende at jeg fikk litt vondt i hodet. Dette er ingen god side for epileptikere. Faktisk følte jeg meg så uvel at jeg trengte en liten pause etter å ha vært inne på siden din ett par minutter. Den blinkende teksten lammet meg fullstendig. Ellers så det ut som du har skaffet deg et par gode venner. Du har gitt meg et godt førsteinntrykket av dem. Men alt i alt synes jeg du bør jobbe litt mer med siden din. Er enig med en av de andre som skrev at du burde starte over, men hvis du står på så kan det sikkert bli en bra side tilslutt. Lykke til!! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Du bør jobbe en god del på designen ja. Lær deg også å lage bedre overskrifter på postene dine! [ endret av Corleone den 2002-08-11 08:07 ] Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 most of the tools are _sheep_ and some of them are expensive Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 hehe,masse kritikk ikke artig for han som har lagd den.Men er vel enig den kunne vært bedre ja.Bakgrunnen blir altfor sterk iforhold til tekst osv osv Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 huffda !! ja jeg viste at siden ikke var helt topp men at den var så ille trodde jeg ikke da : nå var det jo innholdet jeg skulle ha fram da og ikke designet på den,og jeg har sett verre sider en min hehe ,men men vi får fikse det da :smile: Men ang skrive feil , det er nok en del andre som har det også tenker jeg ,fort gjort å skrive feil vet du,men bra dere sier i fra , da kan jeg jo ordne det også. synest det ikke er så ille jeg til å vere første gangen jeg lager en slik side. Takk for alle meninger :smile: Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jobb med den :smile: Ellers er det bare og ønske lykke til med siden. Er jo din første side så det er vel ikke så rart den ble litt mindre bra. Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei! Hvorfor skriver du på engelsk da? Jeg Kjønner jo at du sikkert har fremskritsplaner om/med siden, men den kunne gjort seg fin på norsk også. Det er da bare min mening. Ellers ok side.. Stå på. Tommy Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Siden vil ettervert også komme på norsk ,jeg lagde den på engelsk fordi den også er beregnet for utlandet. Jeg har gjort om litt på siden nå og forhåpentligvis er den litt bedre nå ved tanke på skrift osv.jeg skal jobbe litt mere på designen ettervert,folk klagde på at det var noe rotete,men dette vil jeg rette på så fort jeg får lært meg litt mere om dette. jeg har brukt litt mere duse farger som går an å lese så jeg håper dette vil gjøre det litt bedre. Jeg hørte at over skriftene kunne vært litt bedre ,men jeg kjønner ikke helt hva som er galt med dem men... er det noen som har noen gode tips til disse overskriftene ? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Tidlig 90-talls design.... VEL.... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Har du fått lov av Chieftec å bruke de bildene da? Grei side,men ræva design!Innholdet var greit,bortsett fra litt småfeil i engelsken.Keep up the good work!Aleks_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå