vandelayphoto Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hei, jeg måtte forgjeves gi opp etter å ha prøvd å innstallert Gallery v2 på domenet mitt fra cliche.no grunnet at de har konfigurert safe mode til å være på. Er dette vanlig blant webhotell rundt omkring? Vurderer å kreve pengene tilbake og heve kjøpet - jeg føler at jeg ikke har fått det produktet jeg har betalt for. Mail fra cliche.no's support: "Nej det er desværre ikke muligt at slå Safe Mode off af sikkerhetsmæssige årsager til serveren." Edit: tidlig på morgenen Endret 1. september 2005 av sob Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Endret 1. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
vandelayphoto Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Kan du anbefale noen andre webhotell som har rimelig "liberale" oppsett istedet for dette nazi-tullet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Kan du anbefale noen andre webhotell som har rimelig "liberale" oppsett istedet for dette nazi-tullet? Har bare erfaringer med én ISP; TJC. Veldig fornøyd, og safe_mode er veffal off Lenke til kommentar
vandelayphoto Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det ser jo kjempebra ut. Takk, da skal jeg bytte firma Ser forresten at man får 10% rabatt om man har anbefalt selskapet til en annen kunde. Ta kontakt i PM og gi meg "hoveddomenenavnet" ditt slik at jeg kan oppgi det ved bestilling - som takk for hjelpen Endret 1. september 2005 av sob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå