Tusenkunstner Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja hvilket billig minidv kamera vil dere anbefale meg å kjøpe dersom jeg skal koble inn ett bulletcamera/hjelmkamera? Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kommer veldig ann på helmet kamera du allerde har da. Hvis det kun skal brukes sammen med helmet kamera så trenger det ikke være bedre en spesifikasjone til helmet kameraet.. correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det eneste er at du nok kanskje trenger ett kamera som har analog inn.. Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Dere har rett begge to. Kan dere gi meg ett knalltips om ett billigkamera med AV-inn? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det billegaste i produktguiden er Canon MV800: https://prisguiden.no/vis_produkt.php?pro...&view=techinfos Kvaliteten på det veit eg ingenting om... Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Fant det her: JVC GR-DX37 Det er i pocket-format, hvilket er ei fordel når jeg skal ha det i en liten ryggsekk mens jeg filmer med hjelmkameraet. Gode greier anyone? Lenke til kommentar
Diabloto Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Heihei Kn jo legge til at ¨jeg prøver å finne et bulletcam selv, men har begynt i andre enden. Først med et JVC GR-DVP9 som jeg fikk for 4100,- innkludert 2 batteri i nystand. Det var et veldig bra lite kamera, med god kvalitet, og VELDIG hendig størrelse, men siden det var veldig dårlig lysfølsomhet tiul vanlig film så solgte jeg det igjen for 4200,- (kunne fått mer men ville bare ikke gå i minus). Så kjøpte jeg meg et Sony DCR-PC120 til 4500,- det også med 2 batterier og i perfekt stand. Det er en keeoer. Veldig veldig bra bilder, hendig nighshot modus og størrelse.(pluss like batterier og linse utsyr som et sony pdx10p kamera jeg kjøpte f0r 13250 innkludert vidvinkel og et ekstra stort batteri). Altså med mye skryt så vil jeg forslå å lete internett etter bedre brukt kameraer ofte til havle nyprisen, og prut alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå