toretors Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du kan også ta en titt på Typisk norsk for inspirasjon om forskjellige emner. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal skrive særemne om Hvite Niggere, Sult og A Clockwork Orange, tror jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ser det har kommet opp noen spennende emner her. Kan jo si hva mitt var: Kvinners situasjon i Irak og Afghanistan, og dens utvikling de siste årene. Leste "Der Gud gråter" av Siba Shakib og "Bokhandleren i Kabul" av Åsne Seierstad, skulle egentlig ha lest en til, men det ble litt liten tid . Synes det var et spennende særemne å jobbe med, og anbefales om du vil ha om noe samfunnsaktuellt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvor lange særemner skrev dere? (Sider, ord, osv.) Jeg lurer litt på hvor mye arbeid jeg har foran meg. Nevn gjerne karakteren dere fikk, også. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skrev i sin tid særemne om Arnulf Øverland. Det var moro moro, en mann med mange, og sterke meninger. Skrev en bråte sider, men akkurat eksakt sidetall husker jeg ikke. Fikk en 5+. Godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Knut Hamsuns innspill i samfunnsdebatten med boka Markens Grøde. Si far om noen tar det samme, så kan man samarbeide på msn. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Skal ha særemne om Reklame. Det blir faktisk ganske moro tror jeg! 4788218[/snapback] regner med at du må spesifisere mer enn det, da det er et for stort emne ref læreren jeg har. Har ikke spesifisert noe mer enda, men kom over denne fine siden med reklamefilmer, så kansje jeg har funnet noe å gå ut fra der. http://www.orkla.no/eway/default0.asp?pid=...4038=3004:22185 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå