Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 sprit kan bare blandes med mere sprit! Eller vin æsj! vin og sprit? blanda? nei fytti rakkern... Øl og Cider derimot... mmmm Shandy Det var godt på et nachspiel jeg var en gang i tiden. Trodde jeg.. Har ikke drukket det siden Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Wisky + red bull = flybensin Endret 17. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 sprit kan bare blandes med mere sprit! sa jeg også når jeg var 14... høhø, sa du det da du var 14? Jeg klarte ikke smaken av øl på den tida, jeg. Å drekka sprit ublandet er en ekte manndomsprøve. Ikke noe for fjortisser. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ISkald tequila smaker ingenting Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Øl, øl og mere øl Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 sprit kan bare blandes med mere sprit! sa jeg også når jeg var 14... høhø, sa du det da du var 14? Jeg klarte ikke smaken av øl på den tida, jeg. Å drekka sprit ublandet er en ekte manndomsprøve. Ikke noe for fjortisser. Fjortisser tåler vell like å drikke ren sprit ! Snakker av egen erfaring.. En halv liter ren HB hver helg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg bøtta nedpå med HB nesten hver helg i ungdomsskolen (bygde-Norge). Spøy like lenge og jævlig hver eneste gang (men ble aldri fyllesjuk). Så jeg kan skrive under på at ungdom ikke tåler heimbrent. Spesiellt ikke når det er tappa fra 10 forskjellige flasker fra pappa sitt barskap i kjelleren, som han hadde hatt diverse essenser oppi. Ble noen herlige blandinger av brunt og blankt.. Jeg brekker meg enda bare jeg kjenner lukten av Sprite eller grapesoda. (Blandevann). Drikker knapt alkohol den dag i dag (27 år nå). Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bare og drikke heimbrendten med måte så går alt bra Blir ikkje fyllesyk av HB heller, men cider og øl så ligger eg rett ut på badegolvet dagen etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dere er en gjeng me puzzyz Man pimper vodkaen. man blander ikke ut. herregud, hva er det verden blir til... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Pappa hadde kjøpt en greie med "pæresprit" et eller annet sted i fjor, men har gitt den opp. Han har derfor donert den til meg, men hva i helvete kan den blandes ut med for å få drikkelig smak? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Synd du ikke liker appelsinjuice...tequila med appelsinjuice heter Tequila Sunrise. Ellers er det jo å mekke tyrkershot da. Til dine 7 dl sprit trenger du en flaske tabasco, sju poser trykisk peber, 7 dl vann. *Varm vannet (ikke kok) ha "bolcherne" oppi, og rør rundt til det har smelta helt (fortsatt ingen kok). *Kjøl ned *Når du skal drikke, bland 50/50, hell i shotteglass, tilsett seks dråper tabasco i hvert glass, styrt. Såpass med tyrkerposer. Til en halvflaske bruker jeg kun 2 poser ( evt. + en boks Hockeypulver). Gir vel ca 1 dl tyrker-konsentrat. Så er det bare å helle over hele halvflaska. En halvliter passe sterk tyrker. Blir god og brisen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 øøøøh...vaniljesaus Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sprit + smirnoff ice = nam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tequila - blandes ikke Vodka kan blandes i brus, drinkmixer av ulike typer, iste, rusbrus, cider etc Et tips kan være å legge spriten i fryseren før man skal ut... jo kaldere den er, jo mindre alkohol smaker den Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ren whisky Blandet med øl ...whisky generelt Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tequila - blandes ikkeVodka kan blandes i brus, drinkmixer av ulike typer, iste, rusbrus, cider etc Et tips kan være å legge spriten i fryseren før man skal ut... jo kaldere den er, jo mindre alkohol smaker den Sant. Legg vodka i fryseren, kan uten problemer drikkes bar da.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Vil gjerne rette på noe som jeg har skrevet. Tequila er best RENT! Og med salt, sitron.. hehe Bodyshot er det beste man kan få tak i Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvis du bare hiver innpå noen slurker ren vodka med en gang smaker resten helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå