Gå til innhold

Hva kan blandes med alkohol?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sprit kan bare blandes med mere sprit!

sa jeg også når jeg var 14...

høhø, sa du det da du var 14? Jeg klarte ikke smaken av øl på den tida, jeg. Å drekka sprit ublandet er en ekte manndomsprøve. Ikke noe for fjortisser.

Fjortisser tåler vell like å drikke ren sprit !

Snakker av egen erfaring..

En halv liter ren HB hver helg..

Lenke til kommentar

Jeg bøtta nedpå med HB nesten hver helg i ungdomsskolen (bygde-Norge). Spøy like lenge og jævlig hver eneste gang (men ble aldri fyllesjuk).

Så jeg kan skrive under på at ungdom ikke tåler heimbrent. Spesiellt ikke når det er tappa fra 10 forskjellige flasker fra pappa sitt barskap i kjelleren, som han hadde hatt diverse essenser oppi. Ble noen herlige blandinger av brunt og blankt..

Jeg brekker meg enda bare jeg kjenner lukten av Sprite eller grapesoda. (Blandevann).

Drikker knapt alkohol den dag i dag (27 år nå).

Lenke til kommentar
Synd du ikke liker appelsinjuice...tequila med appelsinjuice heter Tequila Sunrise.

Ellers er det jo å mekke tyrkershot da. Til dine 7 dl sprit trenger du en flaske tabasco, sju poser trykisk peber, 7 dl vann.

*Varm vannet (ikke kok) ha "bolcherne" oppi, og rør rundt til det har smelta helt (fortsatt ingen kok).

*Kjøl ned

*Når du skal drikke, bland 50/50, hell i shotteglass, tilsett seks dråper tabasco i hvert glass, styrt.

:grin:

Såpass med tyrkerposer. Til en halvflaske bruker jeg kun 2 poser ( evt. + en boks Hockeypulver). Gir vel ca 1 dl tyrker-konsentrat. Så er det bare å helle over hele halvflaska. En halvliter passe sterk tyrker. Blir god og brisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tequila - blandes ikke

Vodka kan blandes i brus, drinkmixer av ulike typer, iste, rusbrus, cider etc

Et tips kan være å legge spriten i fryseren før man skal ut... jo kaldere den er, jo mindre alkohol smaker den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...