Jan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm, nei. Magma kan ikke blandes med alkohol. joooodaaa Sæd, urin, olje og blod? Ville du ha drukket det? HEHE Men ja, som sluffy sier. Syrlig blanding er tingen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er vel mer interessant å vite hva som ikke kan blandes med alkohol. Hvis man blander sprit og olje, vil da oljen løse seg opp, eller vil det skille seg? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Går ann å blande med kaffe-brandy og litt lime-juice. Jeg synes det smaker forferdelig, men vet at mange liker det. Ellers så burde piller gjøre susen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Går ann å blande med kaffe-brandy og litt lime-juice. Jeg synes det smaker forferdelig, men vet at mange liker det. Ellers så burde piller gjøre susen. piller? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) blande ut Tequila?? Tequila er godt å shotte.. med sitron å salt.. vodka blander jeg ut med meieriets appelsin juice, den Premium juicen som er fersk, da kjenner du ikke spritsmaken så godt.. Endret 2. september 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Liker ikke appesinjuice, så det går ikke. Tequila med sitron + Cola+ lime = LimeQuila Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du kan lage spritgele! Går det ann? Har ofte lurt på det Jada.. Du bytter bare ut 1dl vann med sprit. ( 4dl vann og 1 dl sprit) Kok opp vannet, avkjøl det litt, ha i spriten. Så tar du i gelepulveret i og rører rundt. La det stivne i noen timer Haha :!: *prøve i neste bursdags selskap til småsøskene mine* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Haha :!: *prøve i neste bursdags selskap til småsøskene mine* He he he... Du må fortelle hvordan det selskapet gikk Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 btw, hva er deres rekord med å styrte Tequila shot? min er 4 dl tilsammen, og alikevel kunne stå på bena Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 btw, hva er deres rekord med å styrte Tequila shot? min er 4 dl tilsammen, og alikevel kunne stå på bena Hos meg smeller det etter en shot *billig i drift* Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hihi Litt kjipt eller? Men du trenger ihvertfall ikke mye når du skal kose deg Endret 5. september 2005 av g@bb@ Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nevnes det Tequila og kalinka må man vel si at de går utmerket godt an å blande sammen. Vodka + tequila + battery + lime = Battering Ram Tequila + rom + "litt" batteri + cola = fulleangst Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tresprit og gulerot er en slager i Hokksund Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hihi Litt kjipt eller? Men du trenger ihvertfall ikke mye når du skal kose deg He he Jeg holder meg uansett unna Tequila. Jeg husker, om mulig, enda mindre hvis jeg får i meg den gifta der Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du kan lage spritgele! Går det ann? Har ofte lurt på det Jada.. Du bytter bare ut 1dl vann med sprit. ( 4dl vann og 1 dl sprit) Kok opp vannet, avkjøl det litt, ha i spriten. Så tar du i gelepulveret i og rører rundt. La det stivne i noen timer da går det vell med 8 dl vann og 2 dl sprit da, og mer? Før en blir svært usannsynlig full på 1 dl sprit Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 btw, hva er deres rekord med å styrte Tequila shot? min er 4 dl tilsammen, og alikevel kunne stå på bena Tenker du på rett etterhverandre, eller hele kvelden? Rett etter har jeg bare prøvd 7 på rad. Hvor mange dl det blir vet jeg ikke, men en mellom 2 og 4 ett sted Ellers drukket en hel flaske på en natt.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 da går det vell med 8 dl vann og 2 dl sprit da, og mer? Før en blir svært usannsynlig full på 1 dl sprit Ja, det skulle gå det. Men du bør vel ikke akkurat pøse på med 96% Uansett, å så er det kanskje ikke så god ide å spise seg full på gele. En fordel å ha drikke attåt. Blir nok passe kvalm av å kun spisE en ekstra stor bolle gele Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 God drink: Highballglass med is 2cl Kahlua 2cl Vodka (helst Absolut eller SKYY, men funker med Kalinka òg) 1/4 lime (presses) Fyll opp med Sprite, og en dæsj cranberryjuice. Nydelig! Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 He he.. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå