TBPhoto Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Lekte meg litt på jernbanesporet her om dagen... 2 av bildene har jeg senere lekt meg litt med i PS, og gitt navnet "på sporet"... Men hvilket av disse 2 er det beste til å illustrere det? Og gjør de seg i svart/hvitt eller skal jeg heller kjøre de i farger? Første bildet er tatt på selve skinnen, og det hvite/blanke er gjenskinn fra himmelen på skinna Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Andre bildet er tatt midt i selve skinnegangen, og jeg måtte croppe for å få vekk masse himmel. Hvilket er evt. best? Eller er begge 2 håpløse? Endret 1. september 2005 av MrMagoo Lenke til kommentar
engekri Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg likte best den andre versjonen, men jeg synes du skulle tatt bildet fra litt mer høyde enn det du har gjort. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Flotte bilder. Likte det andre bedere en det første først og fremst for gjenskinnet av lyset som skinner på den ene skinna. Det ble litt for lyst på himmelen og litt for "utbrent" men det er sån som skjer (ikke noe serlig å gjøre med det) Lykke til videre på sporet Edit: Har du et fargebilde av 2ern? Endret 2. september 2005 av lars91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå