Gå til innhold

brukeren Herr_Ordbok

Anbefalte innlegg

Etter en dags herjing, er jeg (blant andre) gått lei av at forumbrukeren Herr_Ordbok skal fare rundt og latterliggjøre de som har skriveleifer..

Det virker som om denne (useriøse) brukeren har registrert seg av den enkle (og sadistiske) grunnen, nemlig og rakke ned på folk..

Bare les alle hans meldinger.. Det er _bare_ hans måte og stille sine sadistiske behov på..

Jeg vil be alle om å lese gjennom hans meldinger, og vurdere selv..

Denne brukeren burde ikke få lov til og besudle vårt usadistiske forum igjen!! :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-11 00:58, fy_pokker skrev:

Etter en dags herjing, er jeg (blant andre) gått lei av at forumbrukeren Herr_Ordbok skal fare rundt og latterliggjøre de som har skrivefeil.

Det virker som om denne (useriøse) brukeren har registrert seg av den enkle (og sadistiske) grunnen, nemlig og rakke ned på folk.

Bare les alle hans meldinger, Det er _bare_ hans måte og stille sine sadistiske behov på.

Jeg vil be alle om å lese gjennom hans meldinger, og vurdere selv..

Denne brukeren burde ikke få lov til å besudle vårt usadistiske forum igjen!!
:grin:

Jeg har nå rettet dine skrivefeil :wink:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt på sin plass at noen gidder å ta seg tid til å rette på alle de irriterende skrivefeilene her på forumet. Måten Herr_ORdbok gjør dette på kan vel kanskje diskuteres, men han burde _hvertfall_ ikke utestenges. At denne brukeren gjør dette for å tilfredstille sine sadistiske behov tror jeg ikke noe på , jeg mener.. sadister kler seg i dameundertøy og danser rundt i huset mens dem hører på modern talking :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 01:02, Herr_ORdbok skrev:

Quote:

Den 2002-08-11 00:58, fy_pokker skrev:

Alt for mye :smile:

Jeg har nå rettet dine skrivefeil :wink:

Trodde det het nemlig å rakke ned på folk jeg, men du er kanskje ikke her for å rette gramatiske feil? :smile:

edit: kursiv fungerte ikke det :sad:

[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-08-11 01:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 01:16, Kebab GUD skrev:

kilogram : kan du ikke ta brukeren lærer`n også .. han driver med det samme .. og det hadde vert bra å set hvem som står bak det nicket

er du snill

er enig.. vil også vite hvem lærer`n er dobbeltgjengeren til..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 01:13, kilogram skrev:

Brukeren Herr_ORdbok samt Dikky utestenges permanenent. Dette er direkte dårlig oppførsel. Dikky har operert under to kallenamn. Dette vert teke opp med Dikky i privat e-post.

mvh.,

Vegard,

moderator

Skeit på drage dar ja.. (samme mail på begge nick :lol: )

Men har sikkert lært en lekse..

Lenke til kommentar

Kebab GUD skrev (2002-08-11 01:16):

kilogram : kan du ikke ta brukeren lærer`n også .. han driver med det samme .. og det hadde vert bra å set hvem som står bak det nicket  

er du snill

Har sett over meldingane hans, og han er no banna permanent frå forumet, med beskjed om at han kan bruka eit anna nick og registrere på nytt når han har lært seg retningslinjene... Eg fann ikkje grunnlag for å seie at det er ein anna brukar som står bakom dette nicket.

mvh.,

Vegard,

moderator

[ endret av kilogram den 2002-08-11 01:23 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 01:04, Kebab GUD skrev:

lærer'n : å registrere seg får sånn er nok ikke lurt ... jeg anbefaller at du kutter ut ..

Jeg er helt enig med deg. Men ved å gjøre det på denne måten understreker jeg kun det faktum at det er alt for lett for hvem som helst å komme inn her for eventuellt å ødelegger for andre.

Mod (admin) burde sørge for at folk diskuterer hardware og henvise folk med linguistiske ambisjoner til et bedre egnet forum.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 15:15, havegg skrev:

Hadde han ordbok-fyren i det minste hatt peiling på rettskriving, så hadde det ikke vært så galt. Men gutten fikk sikkert en normal karakter i norsk, og hadde skrivefeil som alle andre!

Jo, det hadde vore like gale, om ikkje verre. Han prøver å få andre til å føle seg mindreverdige, ved å rakke ned på rettskriving. Dette er uakseptabelt på eit forum slik som dette.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 18:46, kilogram skrev:

Quote:

Den 2002-08-11 15:15, havegg skrev:

Hadde han ordbok-fyren i det minste hatt peiling på rettskriving, så hadde det ikke vært så galt. Men gutten fikk sikkert en normal karakter i norsk, og hadde skrivefeil som alle andre!

Jo, det hadde vært like galt, om ikke værre. Han prøver å få andre til å føle seg mindreverdige, ved å rakke ned på rettskriving. Dette er uakseptabelt på ett forum slik som dette.

mvh.,

Vegard,

moderator

Jeg har nå rettet dine skrivefeil! :grin: (dialekt er uleslig)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...