ED209 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har akkurat sittet å bladd litt inne på VG.no og fant en liten notis som jeg personlig mener er en tabbe av de som har skrevet det. 1. Bruk programmet Windows utforsker når du skal holde orden på harddisken din. Dette praktiske verktøyet er dessverre gjemt ganske godt bort på de nyeste Windows-versjonene, men du finner det på Start-menyen, under Programmer og deretter under Tilbehør. Mener det er bare å trykke på "Mapper" i verktøylinjen "Standarknapper", eller tar jeg feil nå?? Tror VG skal lete etter nye folk til å utføre Guider til folk. Er jo litt misvisende det de kommer med. Artikkel: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106564 Endret 1. september 2005 av ED209 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Humor? Edit: Dessuten ligger det under under Programmer og Tilbehør Endret 1. september 2005 av tbone Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje ikke til å le seg ihjel av, men måtte trekke litt på smilebåndet da jeg leste dette. Og ja, var litt usikker på hvor jeg skulle skrive dette og valget falt på humor da jeg personlig syns det var litt morsomt. Kanskje fordi jeg går systemspesialist hvor vi lærer support og vet at det finnes snarveier?? (Går jeg under nerde-faktoren nå?? ) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Personen som skrev artikkelen kunne også nevnt at man kan holde inn WINDOWS-knappen, deretter trykke E-knappen for å få opp Windows Explorer. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Personen som skrev artikkelen kunne også nevnt at man kan holde inn WINDOWS-knappen, deretter trykke E-knappen for å få opp Windows Explorer. Outlook express mener du vel? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Personen som skrev artikkelen kunne også nevnt at man kan holde inn WINDOWS-knappen, deretter trykke E-knappen for å få opp Windows Explorer. Outlook express mener du vel? Nei, Explorer. Kan jo fint være at du f.eks har endret det, men det er Explorer til vanlig. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Altså...nå er det vel windows explorer/utforsker som kommer opp når du går inn i en hvilken som helst mappe! Men, om man mener at windows explorer/utforsker bare er aktiv når man har mappe-visning til venstre så kan man enten gå på startmenyen som nevnt i artikkelen, eller gjøre som trådstarter forslå, eller bruk win+E som er nevn, eller høyreklikke på en hvilken som helst mappe/snarvei(f.eks. min datamaskin eller startmeny) og trykke på "explore/utforsk". (det er vel fullt mulig å sitte denne mappevisningen på sitte denne på som standard også) (var ikke dagens beste humor-innslag, men litt tidig var det nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå