Gå til innhold

Erfaringer m/SX1? Vurderer brukt Siemens SX1.

Celsior

Anbefalte innlegg

Hei.

Har prøvd søk funksjonen på forumet her men får bare feilmld...

Har nå en midl tlf, en V220, hvilket er en uhyre enkel telefon. Litt vel dame-aktig. Vil derav ha en mer spennende tlf...

Hvordan er f.eks kameraet på SX1'en, blir bildene greie? Finnes det spesielle problemer forbundet med telefonen o.l?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjørte siste firmware på den og fungerte utrolig bra. Jeg hadde ingen feil med den. Kamera. nja. vanlig 640x480 bilde. jeg kan legge ved et 1 bilde her så kan du se.

Den mobilen kjører jo symbian. og med msn, ogg player og larry1 så er jo den konge :)

Bilde er tatt ute som du ser og har grei kvalitet. Men så fort det blir mørkt så blir kamera en del dårlige.

post-218-1125573646_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Den største ulempen med SX1 er etter min mening tregheten. Jeg husker jeg hadde den og at den var så utrolig treg. Når du får en ny melding tar det "lang" tid å lese den blant annet. Ellers er det en meget god telefon. Mp3 spilleren er meget bra og kameraet er brukbart til mobilbilder. Den gangen ga SX1 mye for pengene, akkurat som SE K750 gjør idag.

Så hvis du klarer deg med en litt stor og litt treg telefon, er den absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en del problemer med min Sx1, men når den funker er det en strålende telefon.

Største minus er tregheten som jalleks nevner, og at skjermen ripes lett (som på mange andre telefoner) pga nøkler ol. Behandler du telefonen pent er ikke dette noe problem.

Lenke til kommentar

Gledelig å lese en tråd om SX1, uten at noen nevner tastesettet.

SX1 er en veldig fin mobil, som inneholdt en utrolig pakke når den var ny på markedet. Fortsatt er det få mobiler som er like komplette, men mange mobiler som er bedre på enkelte ting hver for seg.

Aner ikke hvor mye den koster brukt, men lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...