Keiseren av Grønland Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har venta på denne testen i ukesvis nå. Har hatt mobilen selv i 2 måneder. Og jeg har blitt opplyst om at de har hatt den inne en stund, jeg vil se hva amobil syntes og vil ikke at de skal glemme den ! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ingenting er glemt. Sitter med Z500 i hånden, og har brukt den daglig i to uker nå. Så en test er rett rundt hjørnet. Stay tuned! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er en egen forumseksjon for de som vil gi tilbakemeldinger til amobil Tråden flyttes. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 jeg venter enda !! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 kommer den snart eller? oppdatert annmelder status bes meldes Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da var testen ute til slutt. Litt forsinkelser ble det, men håper dere er fornøyde med det endelige resultatet. http://amobil.no/art.php?artikkelid=19181&side=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå