aroscher Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei! Jeg har en xbox som jeg har hatt i snart to år, alt har fungert som det skal, men når skulle jeg koble den til et annet tv ble det bare sort hvit. Har ikke noe problemer med å koble pc´n til tv eller noe da får jeg farger. Noen som har en ide om hva dette kan være? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) prøv en annen "AV" kannal Endret 1. september 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 det har jeg prøvd men det hjelper ikke. det kan ikke være noe instillinger på xboxen eller noe. har en evox chip i den? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hvor er den gamle tv`en kjøpt henn? tenkte på PAL og NTSC standarden. Endret 1. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Newman Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hadde det samme problemet selv. Sørg for at game video instillingene i sytem settings er satt til auto, sett inn et original spill, pal versjon helst kjøpt i norge. Sjekk om du får farge på spillet i de forskjellige utgangene på tven din. Får du det er det Tv'n som ikke støtter NTSC formatet. Det blir brukt i Evox menyen og spill som er kjøpt utenfor Europa. Hvis dette er tilfelle, så er eneste muligheten jeg vet om å bytte TV. Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 ok tusen takk for hjelpen! ser ut til at jeg må finne meg en annen tv Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Neppe, se i instillengene. Der kan du velge mellom forskjellige PAL, PAL FR, MULTI osv. Still litt på det så får de nok farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har samme problem på tv'en i stua (gammel), noen ganger er det farger, noen ganger svart hvit. Det samme skjer med et digitalt kamera jeg plugget inn i tv'en. Noen som aner hvorfor? Begynner tv'en å bli kapput? Tv'en på rommet har jeg null problem med.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kjøp dere RGB scart! Advanced scart cable heter den vel her. Da får dere farger i både PAL og NTSC på deres eldre TV`er. Billigere enn å kjøpe ny TV ihvertfall, pluss at bildet blir mye bedre enn med kabelen dere bruker nå... http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...8&table=PRODUCT 300kr på spaceworld, kan muligens finnes litt billigere andre steder. Endret 8. september 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Labba Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jepp det er det enkleste (Fedorov) , eller dere kan sette PAL / NTSC med Enigma Video Mode Selector. Husk bare og sette Auto i Evox settings ... Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 SIkker på at xboxen ikke står innstilt åp 60 hz istedet for 50 hz... hvis man har innstilt på 60 hz på en tv som ikke støtter dette pleier det og komme samme problem vertfall Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du har sikkert satt den opp til å vise NTSC, og TV'en din støtter nok ikke det signalet. Prøv å. sette opp Xboxen til å sende ut PAL, i en eller annen meny.. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Enigmah Video Switchdisc -ettellerannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå