Gå til innhold

dell er den værste butikken ever!

Anbefalte innlegg

Hvis du tar imot bestilling på et produkt som koster 20.000,-, venter to måneder med å produsere og sende avgårde produktet slik at det faller i verdi og får en på 18.000,- ved utsending, da har du tjent 2.000,- kr.

Slik tjener Dell penger på slike idioter som deg og meg.

Dermed kan de som jobber på dell kjøpe en ekstra fin bukse og genser til seg selv når de skal ut på shopping i helga.

Hipp hurra for Dell.

(Jeg hater dell...jeg hater de virkelig....hater hater hater de... de er skurker og kjeltringer akuratt som Telenor, NSB og McDonalds)

Hvis noen ikke er enige med innlegget mitt så er det jeg som har rett og dere som tar feil.

-Jeg har rett, du tar feil, skjønner du det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du tar imot bestilling på et produkt som koster 20.000,-, venter to måneder med å produsere og sende avgårde produktet slik at det faller i verdi og får en på 18.000,- ved utsending, da har du tjent 2.000,- kr.

Dermed kan de som jobber på dell kjøpe en ekstra fin bukse og genser til seg selv når de skal ut på shopping i helga.

Hipp hurra for Dell.

(Jeg hater dell...jeg hater de virkelig....hater hater hater de... de er skurker og kjeltringer akuratt som Telenor, NSB og McDonalds)

Hvis noen ikke er enige med innlegget mitt så er det jeg som har rett og dere som tar feil.

-Jeg har rett, du tar feil, skjønner du det?

Av ren nysgjerrighet, er du kommunist? Ikke at det er noe negativt i det.

Lenke til kommentar

De som har hatt noe slit med Dell, har nok bare vært uheldige.

Og uhell skjer.. Det er nok ikke et data-firma i verden som på et tidspunkt ikke har fått sine uhell publisert i form av frustrasjon på forumer el. lign.

Min egen erfaring med Dell er jamnt god. Både opp og ned.

For et par år siden gikk den ene minne-brikken på en vital PowerEdge ned for telling.

Som stor bedriftskunde har vi "premium support", noe som innebærer garantert service av autorisert personell innen 4 timer. Og de skal ikke gå før problemet er løst.

I anledningen skulle de derfor sende en minne-brikke til oss fra et lager i Sverige, samt en person(vet forsåvidt ikke hvor han kom fra).

Utrolig nok var minne-brikka på dør etter 3,5 t. Med fly til Gardermoen og budbil resten av veien. Personen på dør like etter.

Dette imponerte meg, da dette var første gang vi brukte premium fordelene.

Probelemet er var at personen IKKE klarte fikse problemet. :(

Dermed måtte vi vente til neste dag på å få opp serveren...

Morgenen etter kom de å byttet ut både hovedkortet og minne-brikkene, og serveren var oppe å gå på et blunk. :D

Det var riktignok ikke slik de lovte det skulle foregå, men de fikk jobben gjort. Noe etter min erfaring alltid skjer, før eller siden. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan det går an å tjene 2000,- kr på noe som faller i verdi fra 20.000,- til 18.000,- er for meg en gåte.

Og hvis de er enige så tar du altså feil.

Og Dell har sammen med de andre selskapene du nevner kommet dit de er utelukkende ved å ha kunder som føler seg svindlet av skurker og kjeltringer.

Pls. spar oss for den slags useriøse innlegg fremover.

Lenke til kommentar

Hvordan det går an å tjene 2000,- kr på noe som faller i verdi fra 20.000,- til 18.000,- er for meg en gåte.

Nå er det jo ikke han som tjener på det, men DELL, den forsto til og med jeg ;)

Jeg synes innlegget var seriøst, helt til han begynte å bable om hvem som har rett osv....

Lenke til kommentar

Jeg synes innlegget var seriøst, helt til han begynte å bable om hvem som har rett osv....

Det er Dell jeg mener og.

Lenke til kommentar

Altså...om, dell venter to uker med å produsere alle pc'er de selger, så vil de i teoriene kunne få delene inn billigere og tjene penger på dette!

men, om de produserer maskinen med en gang og venter to uker med å sende den ut vil de ikke spare en krone!

når det er sagt tviler jeg på at dell venter med å produsere pc'ene med vilje...de taper nok mer på missfornøyde kunder enn på ventetiden...det er vel bare det at de til tider er veldig treige av seg! ;)

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke han som tjener på det, men DELL, den forsto til og med jeg  ;) ..... 

Ved nærmere ettertanke, så vil inntjeningen til Dell avhenge av hvor stort lageret er.

Må de selge varer til folk som har ligget på lageret lenge, taper de jo litt i forhold til om delene ble bestilt når de selv mottok bestillingen. Nå har jeg hørt rykter om at Dell ikke bestiller deler fra Intel før de faktisk har en bestilling på utstyret. Men dette har jeg ikke belegg for å uttale meg om.

Mens kjøper du en pc, og Dell roter det til slik at det tar 2 måneder før de produserer den, så er det du som bærer tapet i forhold til å kjøpe pcen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...