carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 bestilte min bærbare for en måned siden!! ringe idag.fikk først en konsulent som ikke skjønte hva jeg sa.(dansk) la på og ringte på nytt...fikk da en svenske som heller ikke forsto meg. jeg forsto ihverftall hva han sa.han sa ordren min hvar kanselert jeg har aldri kanselert den. ringte jo for en uke siden og da var maskinen under produksjon... att jeg ikke kunne høre på alle som har advart meg mot dell. de er helt ubrukelige! ringer du 4 forskjellige konsulenter får du 4 forskjellige svar! dell sucks! Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bestillte en bærbar fra Dell tirsdag i forrige uke, og den kom på døra i går ved 18-tiden. Har heller ikke hatt noen leveringsproblemer fra Dell de 7-8 andre gangene jeg har bestillt maskin(er) fra Dell. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 carl-kr.: har du ikke sjekket nettsporingen? Jeg fulgte PC'en min fra de begynte å bygge den og til den ble levert på døra. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan når som helst be om og få snakke med en annen konsulent. Jeg snakket en gang med en svenske med aner fra et annet land. Han kunne så vidt svensk, jeg irriterte vettet av meg over han hvertfall. Kjeftet han ned til slutt fordi han ba meg om og ta ut cpu osv (hadde ikke tid, vi er store bedriftskunder) Da ringte en annen opp til meg og unnskylde seg, og sa at jeg når som helst kunne be om og snakke med en annen kundebehandler. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) carl-kr.: har du ikke sjekket nettsporingen? Jeg fulgte PC'en min fra de begynte å bygge den og til den ble levert på døra. jeg har prøvd med nettsporingen,men jeg får bare at ordren ikke er funnet?? så jeg har måttet ringe for å få status... men det er jo ikke lett å vite status når alle konsulentene sier forskjellige ting. og det jeg fikk vite av en konsulent nå i morges, om at orderen var kanselert var et stort slag i trynet! har jo gådd å ventet vær dag på den pc`en.. Endret 1. september 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har du spurt hvorfor den ble kanselert da? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har du spurt hvorfor den ble kanselert da? det hadde de ingen forklaring på! Lenke til kommentar
salif Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Synes leveringen til Dell var grei jeg, kunne skjekke hele tiden hvor pakken min befant seg og den ble levert på døra til avtalt tid. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvis du snakker like dårlig som du skriver er vel problemet hos deg og ikke hos Dell. Må da klare å kommunisere med en svenske med mindre du er fra innerste Verdalen da. Hva med å ta samtalen på engelsk, regner med alle ansatte hos Dell forstår det? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hvis du snakker like dårlig som du skriver så så tøffen...ikke bli kjepphøy nå. i dette tilfellet har dell gjort en feil! jeg har en spesiell dialekt ja,men problemet er jo at dell har rotet til min bestilling.det at jeg ikke blir forstått komm bare som toppen på kaka. du kan spare meg for halvspydige komentarer.. Endret 1. september 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 har nå snakket med dell. maskinen min er i irland tror det er der maskinene blir bygget eller? maskinen var bortkommet og dell beklaget. leveringstiden ble satt til 14dager- surt,men nå vet jeg ivertfall status. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Emnetittelen din blir vel feil nå? Jeg har kanskje et dumt spørsmål. Men du sier at du bestilte maskinen for 1 mnd siden? Dvs minimum 28 dager. Hvilken normal person venter i 1 mnd før de i det hele tatt begynner å lure på når den kommer? Maskinene til dell blir bygd i Ireland. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Emnetittelen din blir vel feil nå? Jeg har kanskje et dumt spørsmål. Men du sier at du bestilte maskinen for 1 mnd siden? Dvs minimum 28 dager. Hvilken normal person venter i 1 mnd før de i det hele tatt begynner å lure på når den kommer? Maskinene til dell blir bygd i Ireland. etter første uke gikk begynte jeg å lure.. ringte så dag8. da var ikke bestillingen registrert. fikk ordnet opp i det etter mye om og men... ringte så en uke etter. da var maskinen under produksjon.. så ringte jeg en uke etter det. fremdeles under produksjon ringte idag og da sa de at bestillingen var kanselert. det har bare vært problemer med hele bestillingen fra første stund... så...ja jeg er normal!!jeg har vært på telefon med dell mange ganger. Endret 1. september 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 carl-kr, i motsetning til andre her så har jeg full forståelse for din frustrasjon... ...har selv hatt enda verre erfaringer med dell...(og jeg er normal og snakker alltid klart og tydelig og i en hyggelig tone...dvs. jeg holdt en hyggelig tone de første månedene med problemer) Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 carl-kr, i motsetning til andre her så har jeg full forståelse for din frustrasjon... ...har selv hatt enda verre erfaringer med dell...(og jeg er normal og snakker alltid klart og tydelig og i en hyggelig tone...dvs. jeg holdt en hyggelig tone de første månedene med problemer) hehe bra , følte meg litt alene hær. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg bestillte i fjor en Pocker PC fra Dell. Det tok 7 uker. Kunne hele tiden følge med på nettet hvor i prosessen den var. Etter 5 uker havnet den på en omlastnings sentral i Danmark. Etter yttligere 2 uker ringte jeg og spurte om den var glemt i Danmark. Fikk da svar at de ventet på en del (strømforskyning) som skulle være med i pakken, slik at alt ble levert samlet. Dagen etter ble den levert. Tror den lå glemt i Danmark. Følger en del diskusjoner på Aximsite. Her er det stor generell misnøye med leveringen fra Dell. Dette gjelder håndholdte pcer. Ikke uvanlig med 8 ukers leveringstid. Eller vil jeg skryte av servicen deres. Min håndholdet pc gikk i stykker. Ringte mandag morgen og tirsdag kl. 12.00 kom et bud fra UPS med ny Pocket pc og tok med den gamle tilbake. Etter en uke ringte en serviceman fra Dell meg og spurte om alt var bra med den nye jeg fikk. Kjøpte forøverig en skjerm fra Dell i mai. Den ble levert i løpet av 5 dager. Arne M Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg kjøpte en joystick fra Dell til, en uslåelig pris med frakt. Det ble lagt inn ordre søndag og fredag kom den altså 5 dager. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 så så tøffen...ikke bli kjepphøy nå. i dette tilfellet har dell gjort en feil! jeg har en spesiell dialekt ja,men problemet er jo at dell har rotet til min bestilling.det at jeg ikke blir forstått komm bare som toppen på kaka. du kan spare meg for halvspydige komentarer.. Eh... Dell er en av verdens beste pc-leverandører, så når du poster den dårlig formulerte sytinga di på et offentlig forum kan du da ikke bli sur fordi noen kommer med litt kritikk. Finner det veldig vanskelig å ta deg seriøst. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hvem sier dell er verdens beste pc-leverandører? Det må da være opp til den enkelte å klage i ett offentlig fora uten at man skal bli kjefta huden full fordi man sier noen negative ord om kundeservicen til den leverandøren. Jeg er jo av dem, som mener at kluss og rot med bestilling er absolutt ikke nødvendig, og når først uhellet er ute så bør man få litt kompensasjon, men nå er vel kanskje jeg litt sær da. Selvom shg forsto mitt synspunkt og slo av litt på prisen. EDIT: Trykkleifer i fleng, kanskje litt tidlig på morran, eventuelt seint på kvelden. Endret 11. september 2005 av kpolberg Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Eh... Dell er en av verdens beste pc-leverandører, så når du poster den dårlig formulerte sytinga di på et offentlig forum kan du da ikke bli sur fordi noen kommer med litt kritikk. Finner det veldig vanskelig å ta deg seriøst. ------------------------------- ot:voldsomt så sur vi va da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå