dale Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei. Har kjøpt en ny HD på 300GB jeg satt i mitt eksterne thermaltake USB 2.0 kabinett. Disken er plugget i en Ferarri 3400(XP pro sp2) og vises ikke i diskbehandlings programmer eller win. Må jeg sette disken inn i en annen stasjonær maskin og formatere den der, eller er det programvare, evt andre triks jeg kan bruke? Takk for all hjelp. - Dale Lenke til kommentar
ozone Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Før du kan formatere en disk må den partisjoneres. Du må lage minst 1 partisjon i diskbehandling, og så formatere den samme sted. (Høyreklikk MinDatamaskin og velg behandle, og så diskbehandling) Lenke til kommentar
dale Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Før du kan formatere en disk må den partisjoneres.Du må lage minst 1 partisjon i diskbehandling, og så formatere den samme sted. (Høyreklikk MinDatamaskin og velg behandle, og så diskbehandling) Det er jeg forsåvidt klar over, men uansett.. Disken er plugget i en Ferarri 3400(XP pro sp2) og vises ikke i diskbehandlings programmer eller win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå