Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommentar til HegnarOnline-artikkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NGT er bra sålenge du ikke trenger å ringe. De har et barometer på sidene deres som viser gjennomsnittlig ventetid før du får kontakt med kundebehandler, hver gang jeg har ringt har jeg ligget minimum +15 minutter på tiden som er oppgitt her. Hvis du får problemer kan jeg garantere lang ventetid og i mitt tilfelle 2 måneder før de greier å formidle beskjed om problemet videre i systemet slik at noe blir gjort. Hadde linje som fallt ut hele tiden og det tok to måneder før de greide å sende en person som fikset problemet, i mellomtiden hadde jeg mange telefoner og ble servert flere bortforklaringer av problemet. Skulle dessuten få reduksjon i prisen for tiden linja hadde vært nede men har ennå ikke hørt noe. Skrev epost til dem om akkurat dette mandag sist uke og har ennå ikke hørt noe fra dem, ikke en bekreftelse på at de har mottatt epost engang.

 

Så NGTs kundebehandling suger maks

 

PS kult å måtte ringe på mobil fordi du har iptelefon og linja er nede.

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet at det dreide seg om "inkompetente" klagende kunder, men hvis

det går på så elementære problem som at linja detter ut, virker det jo ganske skremmende. Har rett og slett ikke råd til slike telefonsamtaler som skisseres her. Tror jeg kommer til å avbestille.

 

Har ikke hatt nevneverdige problem med Telenor-forbindelsen her på huset, bortsett fra at linja kan dette ut en times tid kanskje hver tredje eller fjerde måned.

 

Hvilke andre leverandører anbefales?

Lenke til kommentar

Catch får normalt mye skryt. Har hatt dem selv og var den gang strålende fornøyd. De har ihverfall orden på kundeservicen, dessuten har de stabile og gode linjer :)

 

Har selv NGT, og har brukt kundeservice ganske mye i det siste, men jeg har egentlig ikke så mye å klage på unntatt ventetiden. Sist gang jeg ringte tok det merkelig nok bare 10 minutter å komme igjennom men :hmm:

Lenke til kommentar
Catch får normalt mye skryt. Har hatt dem selv og var den gang strålende fornøyd. De har ihverfall orden på kundeservicen, dessuten har de stabile og gode linjer :)

 

Har selv NGT, og har brukt kundeservice ganske mye i det siste, men jeg har egentlig ikke så mye å klage på unntatt ventetiden. Sist gang jeg ringte tok det merkelig nok bare 10 minutter å komme igjennom men :hmm:

Ok. Takk. Men kan jeg spørre hvorfor har du brukt kundeservice - problemer med oppkobling etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...