bureaucrator Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har nettopp bestilt NextGenTel-bredbånd, men så leser jeg følgende artikkel fra HegnarOnline: Vanvittig kundeservice hos NextGenTel. Det er også en lang rekke sinte tilbakemeldinger fra brukere som har lignende problem. Er dette er riktig bilde? Bør jeg avbestille og satse på noe annet? Lenke til kommentar
stisom Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Ja. Jeg har NGT selv. Bare trøbbel med de! Endret 1. september 2005 av stisom Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg har NGT, fornøyd med produktet og prisen. Har ikke hatt behov for kundeservicen unntatt ved etableringen og var da relativt fornøyd med servicenivået. Edit: i 9av ti tillfeller har man ikke bruk for kundeservicen. Endret 1. september 2005 av gorber Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 For dårlig kundeservice Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 NGT's kundeservice finner du omtalt i mange tråder her på forumet! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja. Jeg har NGT selv. Bare trøbbel med de! Begrunnelse har vi ikke hørt om? Jeg har selv NGT hjemme og er temmelig fornøyd med det. Har aldri opplevd noe i nærheten av disse skrekkeksemplene ved kundeservice heller (telefon). Lenke til kommentar
butare Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har hatt NGT siden 2001 tror jeg det var. Det er helt klart de sliter en del på kundeservice siden. Men så lenge du ikke har behov for noen kontakt med den delen av firmaet, er produktet meget bra. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 ...men så må vi huske på at det ikke er sikkert at trådstarter vil oppleve "gull og grønne skoger" om han\hun skifter til Tele2. Lenke til kommentar
sadoprest Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 NGT er bra sålenge du ikke trenger å ringe. De har et barometer på sidene deres som viser gjennomsnittlig ventetid før du får kontakt med kundebehandler, hver gang jeg har ringt har jeg ligget minimum +15 minutter på tiden som er oppgitt her. Hvis du får problemer kan jeg garantere lang ventetid og i mitt tilfelle 2 måneder før de greier å formidle beskjed om problemet videre i systemet slik at noe blir gjort. Hadde linje som fallt ut hele tiden og det tok to måneder før de greide å sende en person som fikset problemet, i mellomtiden hadde jeg mange telefoner og ble servert flere bortforklaringer av problemet. Skulle dessuten få reduksjon i prisen for tiden linja hadde vært nede men har ennå ikke hørt noe. Skrev epost til dem om akkurat dette mandag sist uke og har ennå ikke hørt noe fra dem, ikke en bekreftelse på at de har mottatt epost engang. Så NGTs kundebehandling suger maks PS kult å måtte ringe på mobil fordi du har iptelefon og linja er nede. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg hadde håpet at det dreide seg om "inkompetente" klagende kunder, men hvis det går på så elementære problem som at linja detter ut, virker det jo ganske skremmende. Har rett og slett ikke råd til slike telefonsamtaler som skisseres her. Tror jeg kommer til å avbestille. Har ikke hatt nevneverdige problem med Telenor-forbindelsen her på huset, bortsett fra at linja kan dette ut en times tid kanskje hver tredje eller fjerde måned. Hvilke andre leverandører anbefales? Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Catch får normalt mye skryt. Har hatt dem selv og var den gang strålende fornøyd. De har ihverfall orden på kundeservicen, dessuten har de stabile og gode linjer Har selv NGT, og har brukt kundeservice ganske mye i det siste, men jeg har egentlig ikke så mye å klage på unntatt ventetiden. Sist gang jeg ringte tok det merkelig nok bare 10 minutter å komme igjennom men Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Catch får normalt mye skryt. Har hatt dem selv og var den gang strålende fornøyd. De har ihverfall orden på kundeservicen, dessuten har de stabile og gode linjer Har selv NGT, og har brukt kundeservice ganske mye i det siste, men jeg har egentlig ikke så mye å klage på unntatt ventetiden. Sist gang jeg ringte tok det merkelig nok bare 10 minutter å komme igjennom men Ok. Takk. Men kan jeg spørre hvorfor har du brukt kundeservice - problemer med oppkobling etc.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå