Raptorus Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei! Først og fremst: Er ny her, så hei og hå Så, dæon tu bisniss: For litt siden kjøpte jeg Tales of Symphonia (ja, vet jeg ligger etter, har vært i militæret, og dårlig råd før det ) Det er NTSC, men GC'en min er PAL. Tv'en min støtter 60Hz, har spilt mange andre NTSC spill på den før. Bruker Freeloader 1.04. Introen spilles av helt fint, men når jeg kommer inn på oppstartsbildet er det noe galt med bakgrunnen som er i 3d, det blir på en måte dobbelt (en litt gjennomsiktig kopi legger seg rett ved siden av). Teksten er helt fin, det er kun det som er i 3d som blir dobbelt, men ikka alt. Nederst på skjermen er det helt fint, men litt under midten begynner det, og du ser tydelig hvor skillet går, og ettersom bildet beveger seg beveger skillet seg med det. Når jeg går inn på "Customize" blir skjermbildet litt for stort, så det nederste på menyen synes ikke. Jeg har prøvd å justere plasseringen av skjermbildet både i spillet og på GC'en, men da beveger alt seg, hele bildet, så jeg ser ikke noe mer. Jeg bruker RGB-kabel. Huff, dette ble mye, vet ikke om det er forståelig jeg, men om noen har vært borti det samme og vet åssen det kan fixes hadde det vært topp - Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå