Clerion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hei. Har sett en film på tv1000 som jeg likte utrolig godt. Det er en tegnefilm, det er en fyr der som har kommet på litt feil kjør og en utrolig koselig gammel mann som trener basketball... Må finne denne. Fikk tårer i øynene av denne gammle søte mannen . Takk på forhånd EDIT: Si i fra hvis det er noe mer dere lurer på...( ikke sikkert jeg kan svare men) Endret 1. september 2005 av johanol Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 haha ja den var bra. Eight Crazy Nights http://www.imdb.com/title/tt0271263/ Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) siriofstad kom før meg Endret 1. september 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bruk sticky neste gang da Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Tusen takk for svar. Redda dagen min... Kan sikkert stenge tråden nå. *Løst* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nestegang bruker du denne tråden her FilmID Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Nestegang bruker du denne tråden her FilmID Jau, men så den først etterpå....Tenkte ikke klart. Savnet filmen så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå