Gaupa Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei. Har akkurat kjøpt meg en SE K750i, som jeg er meget godt fornøyd med. Fikk tips av en kamerat om å last ned Opera Mini, samt UltraIM (MSN på mobilen). Programmene ser ut til å funke fint, men det virker som om jeg har problemer med å koble meg opp via GPRS. Får beskjed i begge programmene at den ikke kan etablere en tilkobling. Oppe i venstre hjørne ser jeg bilde av en globus, som tydeligvis er et tegn på at den er koblet opp/prøver å koble seg opp mot GPRS. Hva er det jeg gjør galt? Jeg har prøvd med instillinger fra Telenor og Chess, (tror faktisk det er samme innstllinger, men...) og jeg har ingen problemer med å surfe via GPRS med den internettleseren som følger med i telefonen. Setter fantastisk stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kan ikke hjelpe deg med dette, men jeg kan fortelle deg at UltraIM er infisert av SpyWear. Hver gang du kobler dg til MSN sendes det informasjon til en ukjent server. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 UltraIM er infisert av SpyWear. Hver gang du kobler dg til MSN sendes det informasjon til en ukjent server. Kilde? Dette er en av de beste msn-klientene for mobilen. Virker seriøse, betale må man også gjøre for den også. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Slett alle oppsettene du har på mobilen å legg dem inn på nytt. Husk at du må tillate programmene å koble til GPRS... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Slett alle oppsettene du har på mobilen å legg dem inn på nytt. Husk at du må tillate programmene å koble til GPRS... Må nødvendig vis tillate at prog. kobler seg opp når det skal sjekke MSN. Det er mulig at denne serveren bare registrerer trafikk for opplysningens skyld, men da jeg ikke har godkjent dette blir det for dumt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har somme problem, skal se om det hjelper. Lenke til kommentar
galmania Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du må gå inn på gprs kontoen, og sette apn som "internet" i stedenfor "wap", da vil alle sånne programmer virke. :!: rart det ikke er noen som får med seg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå