Theo343 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hmm jeg blir egentlig litt usikker na. Jeg skal ha pc oppe i lopet av september/oktober. 7800GTX er nok utelukket prismessig for meg i det tidsrommet. Dermed sa er jeg veldig usikker pa om jeg burde ga for 6800GT, 6800Ultra eller 7800GT. har nok en smertegrense pa 3000 +-. Hva er reellt forskjellen mellom disse kortene? Jeg er litt fristet av 3dclub tilbudet na pa 7800GT til 3.100 ca., men er det noen vits at jeg stresser med aa kjope dette na nar jeg har ca. 1-2 mandere pa meg? Vil det komme flere slike tilbud, kanskje pa XFX kort el. ogsa eller er dette tilbudet sa bra at jeg burde kjope det naa 2 mnd for jeg har pcen oppe? Eller burde jeg heller ga for et 6800GT eller Ultra. Hoyst usikker. CPU messig kommer jeg til a ga for noe som ligger pa rundt 2.6Ghz-2.9Ghz klokket eller uklokket. Slik at dere kanskje vet noe om hvilke kort jeg vil fa fult utbytte av. Need som final decision making here hehe. 3000 spenn for et 7800GT er fristende, men samtidig 2000 spenn for et 6800GT. 6800Ultra ligger vel i omtrent samme prisleie som 7800GT men er det like bra osv. hmm.. Og ikke minst, hvilke spesifike kort fra spesifike produsenter er bra er jo ikke sa lett a vite. Endret 3. september 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå