kloppen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skal style bilen en min... Har en kompis som styla sin bil. Tenker noe i samme stilen. Slik ser det ut, noen som har erfaring med dette eller tilsvarende Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jaha???? Kanskje vi burde få vite litt om bilen??? Eller kanskje i det heletatt hva du lurer på? EDIT: Sorry, får ikke sett bildet... Endret 1. september 2005 av johanol Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Volvo240. Hvordan feste stylingen for å tåle høy fart? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 vist du fester stylingen til bilen med de festene som er orginale, noe du må for å få dt til å passe, og gjør det skikkelig så tåler dette høy fart. ikkeno problem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Volvo240. Hvordan feste stylingen for å tåle høy fart? Binders og stiftemaskin funka på min 240 vertfall. Forøvrig er bølgepapp ganske greit å brukte. Mye mer stabilt når man passerer 180 i 3. giret, samt at det retter seg opp igjen automatisk når jeg krasjer i alle bilene som står i veien. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Takker for svar... Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Papp-mod er ikke akkurat kult .. Endret 2. september 2005 av _M@ts_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Seriøst? Gjer folk dette med bilen sin? Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Seriøst? Gjer folk dette med bilen sin? Bilde skal vise litt "funny Pimp my Ride" greie. Lenke til kommentar
TomRJ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 www.bcb.no har mmye til 240=) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 de lysene er vel ikke helt lovlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå