Dwagon Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kjøpte TT Bigwater før august i år... testet det... og mitt sett fikk jeg aldri til å virke skikkelig, har det liggende i skapet og venter på en dag hvor jeg tør å putte det inn i maskinen igjen. Vannet ville jo ikke sirkulere... prøvde flere måter å koble på koblet slik: Pumpe -> radiator -> CPU -> Pumpe Pumpe -> CPU -> radiator -> Pumpe Pumpe -> CPU -> radiator -> påfyllingstank -> Pumpe Pumpe -> påfyllingstank -> radiator -> CPU -> Pumpe Pumpen står i bunnen av kabinettet og radiatoren er på toppen, CPU ca midt i, påfyllingstank også midt i. Kan det være høydeproblemere eller for lavt trykk? har lest at pumpa til TT bigwater stopper ofte, men denne ser ut til å gå enda.. siden den dytter det grønne gjennom systemet.. men ikke mer enn det temperaturen steg og steg.. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Pumpe -> radiator -> CPU -> Pumpe Dette er en anbefalt måte for vannkjøling. Grunn til at tempen stiger og stiger, kan komme av to ting. En, at CPU blokka ikke er riktig montert. To, at pumpa ikke virker. Pumpa kan du sjekke uten å montere opp hele oppsettet. Fyll opp tanken - slange ned i ei bøtte - koble til strøm - kjør pumpa lenge nok til at du ser at den pumper vann ( ikke tøm tanken helt da den ikke liker å bli tørrkjørt ) Virker pumpa så var problemet montering av CPU blokk men etter alle postene om dette settet så virker ikke pumpa. Lykke til. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Skal skjekke det med blokka. tviler på at det er pumpa siden den fyller systemet med vann(grønne gugga). *TODO* Teste vannblokken skikkelig. finne genial løsning på radiatorfestet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå