Gå til innhold

Bye Norton Unstable Security 2005...

Anbefalte innlegg

Kanskje noen andre kjenner seg igjen:

Har hatt NIS 2005 i altfor lang tid nå...:thumbdown: ...Gratis fra Telenor :no: ..Gidder ikke mer...Liveupdate har blitt PØKKA etter to minutter...Reinstall Liveupdate...Nei funker ikke....Tilslutt Avinstaller NIS 2005 Neida....du må downloade SymNRT for å få fjernet dritten...

NÅ er jeg mett! Andre som slitt med NIS også kanskje?

Uansett jeg trenger ny firewall og antivirus, har router (Billion) Noen forslag / erfaringer? Både negative og positive...Pakkeløsninger? Firewall/antivir..?

Er villig til å bruke penger bare det er bra...

Vurderer ZoneAlarm Pro eller Sygate Personal Firewall Pro...

Snust på Outpost Firewall PRO også...

NOD32?

Har noen kjennskap til eXtendia AntiVirus AVK Professional? DOUBLE-ENGINE background scanning høres bra ut - bruker mye ressursser?

Noen som bruker Anti-virus kit 2005 professional fra G data (Er det samme applic?) Nei aner ikke, problemet er jo mer jeg leser jo mer forvirra blir jeg...Blir bombardert med info men fortsatt ikke sikker her....trenger hjelp!

Endret av Cubus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje noen andre kjenner seg igjen:

Har hatt NIS 2005 i altfor lang tid nå...:thumbdown: ...Gratis fra Telenor :no: ..Gidder ikke mer...Liveupdate har blitt PØKKA etter to minutter...Reinstall Liveupdate...Nei funker ikke....Tilslutt Avinstaller NIS 2005 Neida....du må downloade SymNRT for å få fjernet dritten...

NÅ er jeg mett! Andre som slitt med NIS også kanskje?

Uansett jeg trenger ny firewall og antivirus, har router (Billion) Noen forslag / erfaringer? Både negative og positive...Pakkeløsninger? Firewall/antivir..?

Er villig til å bruke penger bare det er bra...

Vurderer ZoneAlarm Pro eller Sygate Personal Firewall Pro...

Snust på Outpost Firewall PRO også...

NOD32?

Har noen kjennskap til eXtendia AntiVirus AVK Professional? DOUBLE-ENGINE background scanning høres bra ut - bruker mye ressursser?

Noen som bruker Anti-virus kit 2005 professional fra G data (Er det samme applic?) Nei aner ikke, problemet er jo mer jeg leser jo mer forvirra blir jeg...Blir bombardert med info men fortsatt ikke sikker her....trenger hjelp!

Dette høres for meg ut som problemer som man får ved feilinnstallasjon. Norton 2005 fungerer perfekt på de aller fleste maskiner.

Hadde du tilfeldigvis norton 2004 innstallert på maskina di før du innstallerte 05? Eller noen andre brannmurer/antivirus?

Lenke til kommentar

Har ikke noe problemer med NIS 2005 jeg heller. Eller, jo en versjon jeg installerte av NIS 2005 gjorde at harddisken gikk til en viss plass. Men ellers funker NIS 2005 utmerket. Kjører den alltid når jeg har Engelsk Windows.

MEN, man kan jo aldri være HELT sikker.

Lenke til kommentar

Jeg brukte NortonInternetSecurity2005 i lang tid. Det fungerte greit men stjal for mye systemressurser. For en 4 mnd siden gikk jeg over til NOD32 og er kjempe fornøyd. Enkel å bruke og krever lite ressurser. Bruker den sammen med ZoneAlarmPro og har sålangt ikke hatt problemer med snusk.

Lenke til kommentar

Har brukt Norton i mange varianter. Men har helt sluttet med det. På ettt eller

annet tidspunkt har det skapt problem. Det som til slutt satte en stopper var

når N.I.S. bestemte at jeg ikke lenger kunne bruke Startsiden.no som startside.

Har etter det brukt NOD 32, den koster litt men det er verdt det. ZoneAlarm

har jeg også brukt, den gav meg også problemer. Den ville til tider ikke slippe meg ut på nett, så dermed ble den byttet ut med Sygate P.F. Pro. Nå leser jeg at Symantec har kjøpt opp Sygate, det kan bety at Norton en dag kan bli et bra

alternativ til Sygate. Men enn så lenge holder jeg meg til Sygate.

NOD 32 + Sygate brannmur, er den kombinasjonen som, for meg, har fungert

helt smertefritt.

edit. tester har vist at Norton ikke stjeler mest ressurser.

Endret av Targa_PC
Lenke til kommentar
Ser at NIS kom ganske bra ut der ja. Norton-hatet er veldig overdrevet.

Enkelte har jo et automatisk hat mot enkelte produkter, og Norton er et av dem.

Jeg har brukt NIS2005 siden det kom, og er meget fornøyd. Jeg merker heller ingenting til den høye ressursbruken, noe som også den testen over viser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...