nahojdat Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan endre farge på mapper i xp? Bruker windowblinds pga det ikke forandre for mye på selve XP følelsen men finner ikke noe der om mapper.. Vil skifte mappene til blåfarge o.l... (Edit: om noen kan slenge inn hvordan jeg kan skifte ikon for f.eks min datamaskin på skrivebord osv så gjør gjerne det).. Endret 1. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg forsto ikke helt hvordan du hadde greid å overse løsningen til jeg forsto at du vil endre ikon på alle mapper og ikke bare en. Hva om du prøver å endre HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\DefaultIcon i regedit? EDIT: Hold your horses, jeg tror den i "ekte" mappeenheten heter: HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\DefaultIcon EDIT2: Og for å endre ikon på min datamaskin så bare høyreklikker du på desktopen, properties, desktop, customize desktop, markerer min datamaskin og trykker change icon. Endret 1. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Vel, jeg har null ide om hvordan jeg skal endre noe i registeret... Men de andre tipsene kan jeg bruke Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vil du ha en liten regedit guide til dette problemet, eller vil du heller prøve og se om f.eks tweakUI kan løse det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kanskje dette er noe for deg? Det er en shellpakke som gjør om XP sine ikoner til de som er i Windows Vista. Bilder og link nedenfor: http://crystalxp.zerackiel.net/bricopack-vista-inspirat.php Enkel installering. Også veldig enkelt å avinstallere. Akkurat som et vanlig program. edit: Installasjonen inneholder også en Visual Style (theme) som heter Inspirant Vista. Den er valgfri og du får valg om hva du vil installere under installasjonen. Endret 1. september 2005 av TCi Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har sett på den tråden Sponx men orker ikke å kikke på 102 sider og håpe det står der Og TCi, det er helst programmer jeg vil slippe med dette, jo mer progs jo mer surr.. Men det så fett ut uansett det der da Endret 1. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er ikke et program... Og surr blir det ikke. Dersom du ikke vil ha det lenger så er det et klikk og det er avinstallert. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) -slettet---- Endret 1. september 2005 av kjor1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå