Gå til innhold

Stanley Kubrick.ett geni?

Propaganda

Anbefalte innlegg

Hva syns dere,er han ett geni,eller er han sterkt overvurdert?

Personlig så er jeg veldig fan av filmene hans.

du har clockwork orange som jeg hører så mange syns er rar og kjedelig,men jeg syns det er en utrolig bra film,meget spesiell,men knall bra!

Så har du jo den klassiske Full Metal Jacket,en utrolig bra Vietnam film i mine øyne.

Skal ikke glemme Ondskapens Hotell (the shining) med Jack Nicholson,en av de beste grøsserne gjennom tiden i mine øyne.

Så,hva syns folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er så selvsagt at jeg ikke følte det var nødvendig å utdype noe videre. A Clockwork Orange er like revolusjonerende som relativitetsteorien og Einstein ble regnet som et geni, ble han ikke?

Lenke til kommentar

Filmer som Dr. Strangelove, 2001, A Clockwork Orange og Eyes Wide Shut er så fantastisk gode at geni blir et tamt begrep.

The Shining og Full Metal Jacket var begge gode, men ikke like fantastiske som nevnte filmer. Resten har jeg ikke sett, men har Spartacus og Barry Lyndon liggende i hylla. Må få ut finger'n.

Lenke til kommentar
Dyktig regissør, men langt fra et geni.

You gotta be shittin' me?

Hva sier du da, at Miike er et større geni?

Sier at ingen av de er genier. Begge to kan komme tilbake da de har funnet ut en ny måte å spalte atomer evt reise i lysets hastighet. Først da skal jeg gi de merkelappen "geni".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...