Jens Hansen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 12x optisk zoom, bildestabilisator, 5 megapiksler og et fullt utvalg av manuelle funksjoner lyder som et kamera som kan ta opp kampen mot Canon Powershot S2 IS. La oss se om det er tilfellet. Les mer Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette så da lovende ut....? Og for en overkommelig pris da gitt! Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 5 i terningkast for batterikapasiteten, men samtidig minus i konklusjonen... Hmmm.. Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 5 i terningkast for batterikapasiteten, men samtidig minus i konklusjonen... Hmmm.. Hej Jeg kan godt forstå du undrer dig lidt. Men for det første så udløses 5-tallet af, at det bruger AA-batterier og at der medfølger genopladelige AA-batterier plus lader, hvilket også fremgår af testen: Når kameraet alligevel får 5 i vor batteritest, skyldes det, at det bruger AA-batteri. og at der medfølger genopladelige AA-batterier og en lader. For det andet afslører det også en mangel i vor nuværende karaktergivning. For at rette op på det er vi i gang med at lave en ny og mere nuanceret karakterskala. Mvh Jens Redaktør Akam.dk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som har personlige erfaringer med dette kameraet? Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har hatt mitt H1 nå i 5 dager, tatt ca 350 bilder.. Må si jeg er kjempefornøyd så langt ! Har tatt bilder av bl.a. løpende fotball-spillere og bilen min i mørket, og tror de mislykkede bildene skyldes stort sett mine kvalifikasjoner som fotograf Masse justerings-muligheter, noen funksjoner er litt vanskelige å nå tak i...men det virker som et kjempe-kamera så langt iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg