AndersT2 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har noen filer som er i SFV format, får spilt de av i VLC Player, men ville gjerne høre dem på MP3 spilleren min også. Men jeg finner ikke noe program som omgjør dem. Har leitet på Google, og fant programet Easy SFV Creator, men den lager kun SFV filer, og gjør dem ikke tilbake. EDIT: Omgjorde tittel fordi jeg fant hvilket format filene er i, se min tredje post på denne siden Endret 6. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 SFV (Simple File Verificator) er ikke media filer å kan ikke konverteres til noe annet. An .sfv file is a tiny list of files and CRCs, which allow you to check to see if the files you have downloaded are exactly what you are expecting. The CRC algorithm used in .sfv files allows you to see if the file you have has been changed, even a single byte, since the .sfv file was created. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Med det er jo musikk filer, jeg får jo spilt dem av i VLC Player. I en tekst fil så stod det at det var Wav, noe størrelsen også antyder att det er, menjeg får ikke brent ut CD eller omgjort de på noen som helst måte. Hva er da dette godt for? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ei normal .sfv fil ser gjerne slik ut inni: D3.MOD 37536CF7 DARK.MOD C1544258 Altså ett filnavn etterfulgt av en sjekksum. Den kan ikke spilles av i VLC med mindre fila ikke virkelig er .sfv. Siden du sier fila er .wav, har du prøvd å ganske enkelt kalle den .wav for så å prøve den i en annen avspiller for å bekrefte mistanken? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jepp, prøvde å skrive .wav i utforskeren, det hjalp ikke. Skal prøve en gang til. EDIT: jeg omgjorde navnet til tittel.wav, tok å la den inn i brenne programmet (bruker det til å konvertere filer) og siden den ikke kom opp, så dro jeg den ned i selve brenne vinduet, der het da filen tittel.wav.flac. Så filen er i .flac format, hva enn det er. EDIT: Fikk gjort om slik at filene kun hadde betegnelsen .wav, men dette hjalp ingenting. Hvordan få gjort om .Flac til enten wav eller mp3 EDIT: etter litt googling så løste det seg, fant programet River Past Audio Converter (gratis test versjon), samt codec som het coreflac, og fikk dermed konvertert dem til skikkelig wav filer. Endret 6. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå