834HF42F242 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Siden den andre tråden er overbeskyttet, og ingen kan få komme med negativ kritikk, trenger vi en ny tråd. Her kan dere si akkurat det dere mener om albumet, enten det er positivt eller negativt. Personlig sier jeg: Urk, de gutta bør kjenne sin besøkstid. Nok er nok... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Urk, de gutta bør kjenne sin besøkstid. Nok er nok... Jepp, de faller for meg i samme kategori som Alice Cooper og andre slitne 70- og 80-tallsrockere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Alice Cooper som solo kan aldri måle seg med originalbandet fra 70'tallet nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Dette er altså tråden for de som bare vil slenge dritt om den nye plata, mens den andre der folk syns den var bra er "bare tull"...jaja. Hvorfor i allverden bruker du så mye tid og sinne på et band du ikke engang liker? Hvorfor bryr det deg at andre liker det? Hvorfor lager du en egen tråd for de som bare vil slenge dritt om Maiden? Endret 1. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
anypti Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tydeligvis noen som føler seg støtt.. ^^ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, men det er greit å ha en tråd der man kan si akkurat hva man mener uten at headcleaver er trådsjef og raporteringsknapp-ansvarlig... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du vet jo at denne tråden sikkert provoserer fram noe fra Headcleaver uansett.. Menmen..skal ikke dra dette off topic fra starten av, så jeg sier bare jeg liker plata (det må da være lov det?), men det har kommet LITT mange liveutgivelser siden 90-tallet. Syns egentlig det begynner å bli nok av best of-samleplater, best of-bokser, og liveplater med best of-sangene deres. All respekt for bandet som dro igang hele new wave of heavy metal-bølgen tidlig på 80-tallet, og de lager fortsatt endel bra nytt (Brave New World fra 2000 er en klassiker allerede), men alle disse liveplatene forundrer meg litt. Jeg var på konserten i Oslo Spektrum i sommer, og storkoste meg sammen med 15000 andre gærninger. Endret 1. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har det kommet ny live skive?? hmm.. Jeg liker Maiden jeg, så denne skal jeg nok skaffe meg! Synes Live er tøft jeg.. Liker live -album fra artister! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Siden den andre tråden er overbeskyttet, og ingen kan få komme med negativ kritikk, trenger vi en ny tråd. Her kan dere si akkurat det dere mener om albumet, enten det er positivt eller negativt.Personlig sier jeg: Urk, de gutta bør kjenne sin besøkstid. Nok er nok... .....at du gidder. T'Weed Prinsippielt: Trenger vi enkelt-tråder med anmeldelser av enkeltplater? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Anth liker ikke live albumer vel og kjenne, utrolig at han gidder å bruke tid på band som han ikke liker. og at den siste plata ikke hører hjemme i samlingen er tullete sagt. mange nye og gamle låter som blir spilt som ikke har blitt live før. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Huff...maiden... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) 1. Det var ikke Headcleaver som rapporterte den først tråden. Ei heller denne. 2. Det var ikke negativ kritikk av Iron Maiden jeg reagerte på når jeg modererte den, hvilket fremgår av at de innleggene som var negative til selve albumet fortsatt står. (Julenissens innlegg står fordi det faktisk dreiet seg om albumet, det vil si låtvalg og coverart.) Det har folk fortsatt anledning til, så lenge de diskuterer albumet og ikke trådstarter. Det jeg reagerte mot var overtramp mot retningslinjene. Dette ble utførlig beskrevet og grunngitt i mitt innlegg i tråden, som du i ditt svar tok til etterretning. Om du var uenig kunne du sendt meg en PM. 3. Jeg synes generelt at "Hva synes du om"-tråder om album som knapt har kommet ut er meningsløse. De fleste av dere har ikke hørt det en gang, og deler dere i to grupper: De som liker IM og gleder seg til plata, og de som ikke liker IM og bruker plata som et påskudd til å badmouth'e band og fans. Men vurderingen av en tråd er det opp til moderator å gjøre, og ikke enkeltbrukere som benytter virkemidler i strid med retningslinjene for å stoppe den. 4. Jeg oppfatter det som du fortsatt ønsker å teste grensene her. Det gjør man ikke ved å starte en ny tråd om et eksisterende emne. Spesielt når man grunngir det med at den andre tråden er "overbeskyttet", og i den tråden ga uttrykk for at emnet var unødvendig å starte et emne om i det hele tatt, sitat "Vi trenger ikke en ny Iron Maiden-tråd hver gang det skjer noe på fornten der." 5. Det er mulig at musikkforumet rett og slett har vært undermoderert i en tid, og at folk har blitt vant til å gjøre som de vil. Rapporteringer fra flere fronter, inklusive anth selv, tyder på det. Det er i så fall synd. Ta mitt ord for det: Retningslinjer og nettikette gjelder her som i alle våre andre forum. Brudd på disse var den eneste grunn til at den forrige tråden ble moderert. Vi driver ikke meningssensur her på forumet. 6. Ikke et eneste av innleggene som ble slettet var on topic. Og det tror jeg du vet. Hadde de vært det hadde de blitt stående akkurat som Julenissens epos om "å pisse i snøen og ta bilde av det", uansett om de var negative eller ikke. Det betyr at denne tråden slår inn vidåpne dører. Vi trenger ikke flere tråder om samme emnet. Spesielt ikke når: a. Trådstarter selv har gitt uttrykk for at emnet ikke fortjener en egen tråd. b. Moderator har satt spillereglene i den eksisterende tråden. Har man problemer med reglene kontakter man moderator, man tar seg ikke til rette. Den slags får man bare bråk for. Denne tråden stenges. Bruk den andre tråden og hold dere til topic. Geir Endret 1. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg