Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg synes det tar litt av noen ganger på "alt om data" - mange poster som hører hjemme andre steder, og nå er det mange som bumper. Ganske irriterende. Hva med å at folk får opp en tekst i melding á la "er du sikker på at meldinga di ikke hører hjemme i en annen kategori" _før_ man kommer til sida der man skriver inn meldiga? Dette trenger kun gjelde for "alt om data" Bare et forslag mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg vil heller si som en annen foreslo - skift navn til "Øvrig om data" slik at den havner nederst! Er det noen grunn til å ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 03:58, GeeZuZz skrev:Jeg vil heller si som en annen foreslo - skift navn til "Øvrig om data" slik at den havner nederst! Er det noen grunn til å ikke gjøre det? Må bare si meg veldig enig i den. Dette skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har gjort ennå.. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Ja, det var kansje en god ide! Bedre å løse problemet uten å lage regler. mvh Are-Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå