Simen1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Er det flere enn meg som la merke til i dagens episode at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er det flere enn meg som la merke til i dagens episode at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk. 5165367[/snapback] wow, du må være oppservang. det la ikkje eg merke til. sikker på at det var samme beina? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Er det flere enn meg som la merke til i dagens episode at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk. 5165367[/snapback] wow, du må være oppservang. det la ikkje eg merke til. sikker på at det var samme beina? 5172193[/snapback] Så det jeg også, men oljemerkene var ikke helt like, så det var nok flere forskjellige folk. EDIT: Jeg har nå fått meg en Lost signatur! Endret 20. november 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har laget en poll rundt nedlasting av Lost. Stem i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=501539 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Var det Walt som skrev "Dad?" på computeren til Michael på forrige episode? (14 des.) BTW, hva tror dere kommer til å skje? Han mannen på filmen sa jo at det var strengt forbudt å bruke computeren til annet enn å trykke på knappen. Men det visste jo ikke Michael. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Var jo ganske bra.. Det kan enten være Walt som skrev det eller The Others som "leker" med Michael.. Michael tror nå han prater med sønnen sin så kommer Locke eller Eko og avbryter, tror jeg.. blir spennende.. Og så dere tabben? Da Sawyer og Kate så på hesten, så dukket det opp en hånd til høyre.. Tror det er hestoppretter eller noe sånt.. haha.. Bilde her http://www.airbornehjem.com/alt/enhaand.JPG Og for det andre, da det var flashback. Inne på kontoret, faren til Kate, så dere TV til venstre at det var Sayid på tv? det kom fra sesong 1 Endret 15. desember 2005 av kimman Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Det med at man så handa, er tatt opp før. EDIT: det er kanskje i den andre lost tråden? btw, det er en hestetrimmer elns. Endret 15. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Dette var jammen en finfin tråd. Slike diskusjoner rundt Lost trodde jeg ikke vi hadde her. Har bare erfart tråder der folk spoiler og ødelegger hele serien. Uansett. Flotte observasjoner jeg ikke har fått med meg tidligere! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Og for det andre, da det var flashback. Inne på kontoret, faren til Kate, så dere TV til venstre at det var Sayid på tv? Ja det er han. Så og si alle som overlevde har "hatt noe med hverandre og gjøre" før de gikk på flyet. Møtt de på flyplassen, vært på tv osv.. Litt artig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Dette var jammen en finfin tråd. Slike diskusjoner rundt Lost trodde jeg ikke vi hadde her. Har bare erfart tråder der folk spoiler og ødelegger hele serien. Uansett. Flotte observasjoner jeg ikke har fått med meg tidligere! 5306918[/snapback] Akkurat for øyeblikket spiller det ikke så stor rolle om man har fulgt med på den amerikanske sendeplanen eller den på TVNorge. Begge har kommet like langt og vist episode 9. Etter jul regner jeg med at episode 10 vil komme på TVNorge en uke eller to etter at den har vært vist i USA. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Etter jul regner jeg med at episode 10 vil komme på TVNorge en uke eller to etter at den har vært vist i USA. TVNorge sa de skulle sende neste episode i mars, mens på lost-norge.tk står det at den kommer 8 feb. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 ligger ikkje USÅ en uke før no? hmm. alle eg går i klasse med snakker jo om LOST lenge før eg ser det på TV. og de v aseinest på fredag. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Etter jul regner jeg med at episode 10 vil komme på TVNorge en uke eller to etter at den har vært vist i USA. TVNorge sa de skulle sende neste episode i mars, mens på lost-norge.tk står det at den kommer 8 feb. 5308809[/snapback] blir de ikje LOST no på Onsdag? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nei, i USA har LOST pause til over nyttår.. Hvis Stine har rett så blir det en stund til det kommer tilbake på TVNorge. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 *NEEEEEEEEEEEEEEEEEI* eg som hadde gledet meg... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nope hvis dere tror på en side som heter norge-lost.tk eller hva nå den siden het eller tror dere på tv norge sin hjemme side hvor det står at de først kommer til å sende lost igjen den 1 mars 2006 fordi at de må respektere den amerikanske sendeplanen og ikke vil få for mange hull i den og at de velger å sende neste episode i mars for og kunne sende de neste 14 lost episodene sammenhengende. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 eg vil heller ha en mindre pause, og kanskje noen små pauser av og til. men hvorfor venter USA så lenge egentlig? for å tape seere? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 USA venter bare til 11 januar med å begynne å sende men norge venter til 1 mars grunnen tli at USA venter til 11 januar er fordi at det vil bli litt travelt for abc og sende det nå i forbindelse med baseball,football og OL i USA Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 1 mars... d blir lenge å vente det.... Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 HEI!! Blir det noe LOST i julen eller??? Kan ikke vente til neste episode GLEDER MEG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå