Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele øya virker som et gigantisk skuespill. (Ja, det er jo det, men i serien altså) Alt som skjer der er merkelig og søkt og setter folk på ulike prøver. "The others" har bare drevet skuespill med løssjegg og jukse-hytter. Rørposten fra "Perlen" ender "ingensteds". (Det er jo tydelig at noen har sittet i den bunkeren og blitt lurt trill rundt.) Noen sitter på nordpolen (eller hvor det var) og skal passe på en annen knapp. Det er bare en "redning" ut fra øya: 325 grader nord- nordvest tre timer. Hurly og Libby er tydeligvis i en slags drømmeverden.

Min teori er at skaperene prøver å lage et opplegg der "Henry Gale" er St. Peter og velger om folk skal til himmelen eller helvete avhengig av hvordan de klarer prøvelsene sine. Noe som får meg til å tro at "redningen" Michael og Walt er på vei mot er rett til helvete.

Jack, sawyer og Kate trenger tydeligvis noen ekstra prøvelser i regi av "Henry" før han bestemmer hvor de skal.

6310483[/snapback]

Rart x] Kanskje Walt og Michael blir ført til der Dharma-folkene var (/er). De sa i "The Pearl" at de skulle dra til Pala Ferry og bli "byttet ut" med andre menn.. Kanskje?

Btw: Jeg tror at de på Nordpolen, eller hvor det nå enn er, er satt ut av Penny for å finne øya (kanskje Penny vet om at han kom til øya (og deretter Desmond, og hun er kanskje innblandet i Dharma).

Bare å se frem til ses.3 nå :cool:

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Neh, jeg tror ikke Libby ga båten til Desmond. Men hun lignet noe helt psyko.

Jeg tror det var henne. De brukte jo samme skuespiller. Den eneste store forskjellen jeg så var hårfrisyren og hårfargen, noe som fint kan ha endret seg i løpet av årene.

Ellers er det bra at TVNorge kommer til å prøve å følge tettere opp til det amerikanske sendeskjemaet neste sesong. Det gjør at vitsen med å laste ned blir redusert.

Forresten: Stem på hva dere synes om denne sesongen.

Lenke til kommentar
Noen sitter på nordpolen (eller hvor det var) og skal passe på en annen knapp.

6310483[/snapback]

Du tar feil! De passer ikke på noen knapp, de er på leting etter et signal, trolig øya. Og nå fikk de tak i det da bunkeren ble sprengt og elektromagnetiske bølger fikk gå fritt.

6310521[/snapback]

Merk at de skrek at de fryktet de glemte det "igjen", og telleren har totalt gått til 0,- 2 ganger som vi vet nå. :hmm:

Lenke til kommentar

6310483[/snapback]

Du tar feil! De passer ikke på noen knapp, de er på leting etter et signal, trolig øya. Og nå fikk de tak i det da bunkeren ble sprengt og elektromagnetiske bølger fikk gå fritt.

6310521[/snapback]

Merk at de skrek at de fryktet de glemte det "igjen", og telleren har totalt gått til 0,- 2 ganger som vi vet nå. :hmm:

6310544[/snapback]

Ja. Jeg vet det. Jeg tror at vi får se mer av de i S3EP1 og en litt lengre samtale mellom dama til desmond og dem.

Lenke til kommentar

6310483[/snapback]

Akkurat det tror jeg ikke har noen sammenheng med kanppen på øya. Vi så jo tydelig at det var dama til Desmond som ble oppringt. Hun hadde til og med bilde av dem på nattbordet. Jeg tror russerne (eller hvor de er fra) holder utkikk etter elektromagnetiske bølger ellernoe. Han avslutta ko med å si noen som "I think we've found it" ellernoe. Hun var tydligvis god på å spore opp folk. Jeg tror hun leter etter Desmond. Kan hun ha greid å finne Desmond på øya? Kan hun vite at han hadde sammenheng med den forrgie gangen magneten på øya "løp løpsk" - for russerene sa jo de håpa de ikke hadde gått glipp av "det" igjen?

Det du sier med himmel og helvete synes jeg er litt drøyt. Håper det ikke er sånn...

Faensåmangespørsmål :realmad:

Lenke til kommentar
De var portugisere. ;)

Faren hennes (Widmore) er jo tydelig innblandet i noe som har med øya å gjøre. Navnet hans står rundt omkring på ting på øya.(Widmore Labs)

6310604[/snapback]

Graviditetstesten og balolngen til real-Henry right ? :D

Widmore er innblandet i Dharma tror jeg og!

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

Virker som om det er mindre entusiasme over lost her enn det er i USA-Lost-tråden.

Likte å se de to episodene på nytt. Man fikk med seg mer.

Et nytt nummer har kommet: 325. Noen betydning? Henry Gale sa det på måten 3, 2, 5. Kan være 3, 2 og 5 også da (noe jeg er i tvil på).

Og numrene på skjermen til portugiserne (produktet av lost-numrene).

Kommer til å laste ned neste sesong. Likte ikke tekstingen. Trivdes bedre uten tekst. Og reklame ;)

Lenke til kommentar

Dette høres kanskje litt sprøtt ut, men da jeg fikk se dama til Desmond på slutten, er dette kanskje ikke sååå dumt likevel: Jeg og en kompis lurte på om det kanskje er en som sitter på toppen og bestemmer over the others. Denne personen kan godt være en mangemilliardær med litt for mange penger og som liker å utføre syke eksperimenter med mennesker el.l. Jeg tenkte denne personen kunne være faren til Penny. Siden hun tydeligvis vet noe om denne øya og/eller det elektromagnetiske feltet rundt den, og faren hennes ikke liker Desmond. Kanskje Desmond ble "sendt" til øya for å holdes unna Penny?

Lenke til kommentar
De var portugisere. ;)

Faren hennes (Widmore) er jo tydelig innblandet i noe som har med øya å gjøre. Navnet hans står rundt omkring på ting på øya.(Widmore Labs)

6310604[/snapback]

Kanskje ikke teorien min er helt dum da?! Hælvete ass, alle folka er jo bundet til hverandre på en eller flere måter jo.

Edit: Har selvsagt sett det før, men de bindes jo bare mer og mer og mer sammen jo...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Neh, jeg tror ikke Libby ga båten til Desmond. Men hun lignet noe helt psyko.

Jeg tror det var henne. De brukte jo samme skuespiller. Den eneste store forskjellen jeg så var hårfrisyren og hårfargen, noe som fint kan ha endret seg i løpet av årene.[/url].

6310524[/snapback]

Da var det nok henne, da. Jeg prøvde å google opp hvem som spilte henne, men fant ingenting. Å bruke én skuespiller til to roller ville bare vært dumt.
Lenke til kommentar
Dette høres kanskje litt sprøtt ut, men da jeg fikk se dama til Desmond på slutten, er dette kanskje ikke sååå dumt likevel: Jeg og en kompis lurte på om det kanskje er en som sitter på toppen og bestemmer over the others. Denne personen kan godt være en mangemilliardær med litt for mange penger og som liker å utføre syke eksperimenter med mennesker el.l. Jeg tenkte denne personen kunne være faren til Penny. Siden hun tydeligvis vet noe om denne øya og/eller det elektromagnetiske feltet rundt den, og faren hennes ikke liker Desmond. Kanskje Desmond ble "sendt" til øya for å holdes unna Penny?

6310642[/snapback]

Ikke så dumt det der.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva med typen hennes, David? En fantasifigur :wee: Eller døde han :hmm: Tror ikke det er uvesentlig at han blir nevnt. Med tanke på at Hurleys fantasivenn het Dave. (Seff er dette så godt som klippet rett ut fra den andre tråden).

Det slo meg i dag hvor lite tilfeldig det er at disse folkene har havnet der. Under samtalen mellom Desmond drev Jack på med sin trimtur.

Synes det er rart at en rik fyr da skal kunne starte en storm, som får Desmonds seilbåt til å strande på øya, for så at hun som ga Desmond seilbåten skal krasje på øya. Men det kan være en kombinasjon :dontgetit:

Lenke til kommentar
"LOST"-sjefen, JJ Abrams, lover tidenes beste sesongavslutning når denne siste dobbeltepisoden går på lufta i kveld! Abrams røper til New York Post at mange av mysteriene vil begynne å gi mening, og at episoden vil feie forrige sesongavslutning av banen. - Seerne kan vente seg en helt utrolig slutt, avslutter Abrams. LOST fortsetter også etter Aktuelt, sporten og været.
:ermm:

6310439[/snapback]

Litt trettende dette med stadig mer spørsmål enn svar. Slikt kan være spennende, men det går en grense.

For all del, LOST er en bra serie... men hva sesongavslutninger angår, så synes jeg personlig at den til Frustrerte fruer var langt bedre. :tease::)

Lenke til kommentar

Ja håper berre ikkje produsentane "roter" dei heile til så dei ikkje får til å avslutte serien nokon gong. Akuratt no er jo det heile eit stort rot, og kven veit om det er berre for seerene det er "rot"..

Ellers nåken andre som la merke til at når ingen trykte på knappen kom det opp 3 tegn istaden for dei minuttane som det gjensto..? Eit fly, ein båt og ein fugl. Når dei ikkje trykte på knappen skjedde det jo ei flyulukke, og i går ropte jo fuglen Hurley sitt navn.. Syns det vart fokusert FOR masse på Desmond igår... Gleda meg for å kvitta meg med spørsmål, men fekk berre enda fleire... arg :hrm:

Endret av Andal
Lenke til kommentar
De tegnene som kom opp har vi jo sett før. Dessuten var nok den fuglen mest et hint til de som i forrige sesong var sikker på at fuglen skrek "Hurley Hurley".

Og jeg liker at det ble fokusert på Desmond. Håper han blir mer sentral neste sesong.

6313667[/snapback]

Hvis han i det hele tatt er med i neste sesong da. Ingen vet hva som skjedde neddi luka da han vrei om nøkkelen. Locke og mr. Eko var der jo også. Det ville vært synd om de tre skulle dø. Jeg tviler sterkt på at de gjorde det, men noe skjedde jo da nøkkelen ble satt i "låsen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...