Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Hvem var hun damen som (husker ikke navnet heller nå :roll: ) voktet Michael da Jack og gjengen møtte The Others for å hente Michael? Jeg vet jeg har sett henne før, men klarer ikke plassere henne.

6274792[/snapback]

Er ikke det Alex? Datteren til Danielle?

EDIT: Hun hjalp Claire å rømme fra de others mens hun var gravid.

6275248[/snapback]

Det er Alex, ja. Spilles av Tanie Ramonde eller noe slikt. Hun har spilt en rolle i Malcolm in The Middle i en episode eller to også.

6277083[/snapback]

tror jeg har sett det, hun blir "forelsket/gal" av malcolm, og vil være med henne hel tide. Litt morsom episode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, forvirra. Klarer ikke å vente flere måneder til neste episode, jeg tror jeg får noia i sommer.

Har ikke Libby dukka opp litt mange ganger nå?

1. Psyko-klinikken der Hurley var.

2. I den episoden om Ana Lucia, da hun og en kis dro til Australia. Kisen oppsøkte kona si, som var Libby.

3. Desmond fikk en båt av hennne i dagens episode.

Mulig jeg tar feil på en eller to av de :hmm:

Endret av Cucumber
Lenke til kommentar
Ok, forvirra. Klarer ikke å vente flere måneder til neste episode, jeg tror jeg får noia i sommer.

2. I den episoden om Ana Lucia, da hun og en kis dro til Australia. Kisen oppsøkte kona si, som var Libby.

Mulig jeg tar feil på en eller to av de  :hmm:

6310093[/snapback]

1 - Stemmer.

2 - Nei.. uvisst hvem dette var.

3 - Yeah.

Bra episode, men lurer vilt på hva som egentlig skjedde med bunkeren og hva den lyden + fiolette himmelen var.. Og ikke minst hva som skjer med Jack, Kate og Sawyer!

Bra sesong i det heletatt! :D

Lenke til kommentar

Hælvete ass. Hater når slutten er så utrolig åpen. Flere spørsmål nå enn før jo!

Hva skjedde da Desmond vrei om nøkkelen? Hvem var russerene som holdt til i et snølandskap? Lette de etter Desmond? Døde Locke og mr. Eko? Er Henry lederen til the others? Er det noen av the others som har høyre rang enn Henry? Slapp de virkelig Michael og Walt helt fri? Hvorfor tok the others de tre til fange og hvorfor fikk Hurley gå tilbake? Hvor holder the others til hvis leieren deres bare var tull? Hva var fotstatuen med fire tær for noe? Styrta virkelig flyet fordi Desmon var for sein med knappen? Trykka virkelig ikke Henry på knappen da Locke var fastklemt under branndøra? Hva skjedde ettersom UV-lys ble tent og kartet ble vist på døra? Hvordan greide kompisen til kompisen til Desmond å tegne det kartet? Er det sju luker?

Jeg er helt LOST nå, og det blir ikke bedre at vi ikke får se noe mer av serien før kanskje etter nyttår :hrm:

Lenke til kommentar

6310093[/snapback]

1 - Stemmer.

3 - Yeah.

Bra episode, men lurer vilt på hva som egentlig skjedde med bunkeren og hva den lyden + fiolette himmelen var.. Og ikke minst hva som skjer med Jack, Kate og Sawyer!

6310339[/snapback]

Neh, jeg tror ikke Libby ga båten til Desmond. Men hun lignet noe helt psyko.

"LOST"-sjefen, JJ Abrams, lover tidenes beste sesongavslutning når denne siste dobbeltepisoden går på lufta i kveld! Abrams røper til New York Post at mange av mysteriene vil begynne å gi mening, og at episoden vil feie forrige sesongavslutning av banen. - Seerne kan vente seg en helt utrolig slutt, avslutter Abrams. LOST fortsetter også etter Aktuelt, sporten og været.
:ermm:
Lenke til kommentar

6310093[/snapback]

1 - Stemmer.

3 - Yeah.

6310339[/snapback]

Båtene het Elizabeth, så er nok de samme :)

Skulle likt å sett litt av "historien" til Libby ja..

Lenke til kommentar

Hele øya virker som et gigantisk skuespill. (Ja, det er jo det, men i serien altså) Alt som skjer der er merkelig og søkt og setter folk på ulike prøver. "The others" har bare drevet skuespill med løssjegg og jukse-hytter. Rørposten fra "Perlen" ender "ingensteds". (Det er jo tydelig at noen har sittet i den bunkeren og blitt lurt trill rundt.) Noen sitter på nordpolen (eller hvor det var) og skal passe på en annen knapp. Det er bare en "redning" ut fra øya: 325 grader nord- nordvest tre timer. Hurly og Libby er tydeligvis i en slags drømmeverden.

Min teori er at skaperene prøver å lage et opplegg der "Henry Gale" er St. Peter og velger om folk skal til himmelen eller helvete avhengig av hvordan de klarer prøvelsene sine. Noe som får meg til å tro at "redningen" Michael og Walt er på vei mot er rett til helvete.

Jack, sawyer og Kate trenger tydeligvis noen ekstra prøvelser i regi av "Henry" før han bestemmer hvor de skal.

Lenke til kommentar

6310093[/snapback]

1 - Stemmer.

3 - Yeah.

6310339[/snapback]

"LOST"-sjefen, JJ Abrams, lover tidenes beste sesongavslutning når denne siste dobbeltepisoden går på lufta i kveld! Abrams røper til New York Post at mange av mysteriene vil begynne å gi mening, og at episoden vil feie forrige sesongavslutning av banen. - Seerne kan vente seg en helt utrolig slutt, avslutter Abrams. LOST fortsetter også etter Aktuelt, sporten og været.
:ermm:

6310439[/snapback]

Trur han bommet litt der ja...hva er det som vil gi mening? Alt virker jo mindre logisk nå enn før

:hmm:

Synst de burde gi seg menst leken er god. Folk vil gå lei etter hvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...