Nevnarion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, men det burde vi vel egentlig ikke prate om i denne tråden, siden den er spoilerfri. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk ikke med meg at dette var den uten spoilere, bare svarte jeg Er uansett redigeret bort Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi ikke snakke noe om sesong 1 her siden den spoilere er uønsket? Eller spoilet K.B.S noe som skjer i sesong 2? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi ikke snakke noe om sesong 1 her siden den spoilere er uønsket? Eller spoilet K.B.S noe som skjer i sesong 2? K.B.S. skrev noe som er bekreftet av produsentene at skjer/ikke skjer i sesong 2. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kan vi ikke snakke noe om sesong 1 her siden den spoilere er uønsket? Eller spoilet K.B.S noe som skjer i sesong 2? Sesong 1 har egen tråd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Ja, men det burde vi vel egentlig ikke prate om i denne tråden, siden den er spoilerfri. Så lenge det er fri fantasi så gjør det ikke noe. Det å diskutere episoder som har vært vist på TVNorge er ikke spoilere. Det som er spoiler er når noen har lastet ned episoder som ikke har vært vist på TVNorge og avslører hva som kommer til å skje. Personlig tror jeg Sawyer er en som ikke gir opp og overlever på restene av flåta sammen med Michael og Jin. Men jeg er usikker på om de drar tilbake til land, eller drar videre og blir fisket opp av ett eller annet skip. Om de kommer til land en helt annen plass så kan det hende de oppdager de fra halepartiet av flyet. F.eks at Jin treffer på han fyren som jobber for faren til .... (når har jeg glemt navnet) Endret 2. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Meget bra side angående LOST. Tusan takk for tips * Legge til i første innlegg * *Følge veldig nøye med på* (Simen1: Du kan forandre adressen lost-norge.tk til .net) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) (Simen1: Du kan forandre adressen lost-norge.tk til .net) Jeg takker (Bort med den plagsomme froskereklamen) * fikset en stygg orddeling* Endret 2. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hater froskereklamen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Personlig tror jeg Sawyer er en som ikke gir opp og overlever på restene av flåta sammen med Michael og Jin. Men jeg er usikker på om de drar tilbake til land, eller drar videre og blir fisket opp av ett eller annet skip. Om de kommer til land en helt annen plass så kan det hende de oppdager de fra halepartiet av flyet. F.eks at Jin treffer på han fyren som jobber for faren til .... (når har jeg glemt navnet) Jeg tror fortsatt som jeg sa tidligere i tråden også at Sawyer overlever. Jeg tror at de på flåta kommer til å dra tilbake til øya, tviler på at Michael drar fra stedet uten sønnen sin.. Var ikke så dum den med at det kanskje er de på flåta som møter de fra den bakre delen av flyet.. Eller kanskje hvis de seiler langs øya, at de får øye på en diger huleåpning, som leder inn til disse store hulene som det blei spekulert i i den andre tråden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Folkens, datoen for TvNorge er klar! Sesongstart blir 19. oktober. Da vil TVNorge først sende en amerikansk dokumentar om serien (Destination LOST). Denne blir etterfulgt av første episode denne sesongen. "Man of Science, Man of Faith" sendes nemlig kl. 21:40. Kilde: Lost-norge.net Mmm...det begynner tidligere enn jeg hadde trodd det ville gjøre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er jo ikke SÅ langt etter det da.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Folkens, datoen for TvNorge er klar! Sesongstart blir 19. oktober. Da vil TVNorge først sende en amerikansk dokumentar om serien (Destination LOST). Denne blir etterfulgt av første episode denne sesongen. "Man of Science, Man of Faith" sendes nemlig kl. 21:40. Kilde: Lost-norge.net Mmm...det begynner tidligere enn jeg hadde trodd det ville gjøre. Jeg takker Da legger jeg denne nyttige infoen i første post i denne tråden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 19. oktober er jo ikke lenge til! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Når begynner det i USA da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Når begynner det i USA da? 21 september Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bare ti dager igjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Spoiler slettet. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Personlig tror jeg Sawyer er en som ikke gir opp og overlever på restene av flåta sammen med Michael og Jin. Men jeg er usikker på om de drar tilbake til land, eller drar videre og blir fisket opp av ett eller annet skip. Om de kommer til land en helt annen plass så kan det hende de oppdager de fra halepartiet av flyet. F.eks at Jin treffer på han fyren som jobber for faren til .... (når har jeg glemt navnet) Jeg tror fortsatt som jeg sa tidligere i tråden også at Sawyer overlever. Jeg tror at de på flåta kommer til å dra tilbake til øya, tviler på at Michael drar fra stedet uten sønnen sin.. Var ikke så dum den med at det kanskje er de på flåta som møter de fra den bakre delen av flyet.. Eller kanskje hvis de seiler langs øya, at de får øye på en diger huleåpning, som leder inn til disse store hulene som det blei spekulert i i den andre tråden Ja da. men må ikke glemme at flåten tok fyr da! Og den var laget av en del bambus og tre. Selve konstruksjonen var av aluminium, noe som ikke brenner. Håper da at Sawyer overlever da. Ser fram til sesong start! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Må bare ha denne i "Mine (truse)innlegg" Gleder meg sinnsykt til sesong 2. Jeg syns slutten på sessong 1 var veldig skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå