Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men det burde vi vel egentlig ikke prate om i denne tråden, siden den er spoilerfri. ;)

Så lenge det er fri fantasi så gjør det ikke noe. Det å diskutere episoder som har vært vist på TVNorge er ikke spoilere. Det som er spoiler er når noen har lastet ned episoder som ikke har vært vist på TVNorge og avslører hva som kommer til å skje.

Personlig tror jeg Sawyer er en som ikke gir opp og overlever på restene av flåta sammen med Michael og Jin. Men jeg er usikker på om de drar tilbake til land, eller drar videre og blir fisket opp av ett eller annet skip. Om de kommer til land en helt annen plass så kan det hende de oppdager de fra halepartiet av flyet. F.eks at Jin treffer på han fyren som jobber for faren til .... (når har jeg glemt navnet)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg Sawyer er en som ikke gir opp og overlever på restene av flåta sammen med Michael og Jin. Men jeg er usikker på om de drar tilbake til land, eller drar videre og blir fisket opp av ett eller annet skip. Om de kommer til land en helt annen plass så kan det hende de oppdager de fra halepartiet av flyet. F.eks at Jin treffer på han fyren som jobber for faren til .... (når har jeg glemt navnet)

Jeg tror fortsatt som jeg sa tidligere i tråden også at Sawyer overlever. Jeg tror at de på flåta kommer til å dra tilbake til øya, tviler på at Michael drar fra stedet uten sønnen sin.. Var ikke så dum den med at det kanskje er de på flåta som møter de fra den bakre delen av flyet..

Eller kanskje hvis de seiler langs øya, at de får øye på en diger huleåpning, som leder inn til disse store hulene som det blei spekulert i i den andre tråden :D

Lenke til kommentar

Folkens, datoen for TvNorge er klar! Sesongstart blir 19. oktober. Da vil TVNorge først sende en amerikansk dokumentar om serien (Destination LOST). Denne blir etterfulgt av første episode denne sesongen. "Man of Science, Man of Faith" sendes nemlig kl. 21:40.

Kilde: Lost-norge.net

Mmm...det begynner tidligere enn jeg hadde trodd det ville gjøre. :)

Lenke til kommentar
Folkens, datoen for TvNorge er klar! Sesongstart blir 19. oktober. Da vil TVNorge først sende en amerikansk dokumentar om serien (Destination LOST). Denne blir etterfulgt av første episode denne sesongen. "Man of Science, Man of Faith" sendes nemlig kl. 21:40.

Kilde: Lost-norge.net

Mmm...det begynner tidligere enn jeg hadde trodd det ville gjøre. :)

Jeg takker :yes: Da legger jeg denne nyttige infoen i første post i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt som jeg sa tidligere i tråden også at Sawyer overlever. Jeg tror at de på flåta kommer til å dra tilbake til øya, tviler på at Michael drar fra stedet uten sønnen sin.. Var ikke så dum den med at det kanskje er de på flåta som møter de fra den bakre delen av flyet..

Eller kanskje hvis de seiler langs øya, at de får øye på en diger huleåpning, som leder inn til disse store hulene som det blei spekulert i i den andre tråden :D

Ja da. men må ikke glemme at flåten tok fyr da! Og den var laget av en del bambus og tre. Selve konstruksjonen var av aluminium, noe som ikke brenner.

Håper da at Sawyer overlever da. Ser fram til sesong start!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...